Vart Tonar jag rutorna på bilen.....
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Vart Tonar jag rutorna på bilen.....

    Billigast i 08-omr. ????? Vill ej ha kol-svarta rutor...vill ju se ut när jag backar
  2. 1
    Vart Tonar jag rutorna på bilen..... Billigast i 08-omr. ????? Vill ej ha kol-svarta rutor...vill ju se ut när jag backar
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    Det är inga problem att göra det själv faktiskt. Busenkelt till och med. Det gjorde jag på förra bilen utan problem. Och du ser ut när du backar även om du tar svart. Bara det att det inte är lika lätt att se in
    Vart det finns någon som gör det i 08området vet jag inte men ring till verkstäderna i närheten och kolla om dom gör det. Lycka till!
  4. 2
    Det är inga problem att göra det själv faktiskt. Busenkelt till och med. Det gjorde jag på förra bilen utan problem. Och du ser ut när du backar även om du tar svart. Bara det att det inte är lika lätt att se in
    Vart det finns någon som gör det i 08området vet jag inte men ring till verkstäderna i närheten och kolla om dom gör det. Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    vi köpte plexiglas som man snäpper fast på insidan då vi har hund och behöver solskydd åt henne.
    maken säger att det heter solarplexus.

    http://www.solarplexius.se/

    vi är supernöjda (vi ahr en v70)
  6. 3
    vi köpte plexiglas som man snäpper fast på insidan då vi har hund och behöver solskydd åt henne.
    maken säger att det heter solarplexus.

    http://www.solarplexius.se/

    vi är supernöjda (vi ahr en v70)
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4
    p.s om du ahr en v70 årsmodell 2000 och den har den gamla karossen så skriv in det i beställningen
  8. 4
    p.s om du ahr en v70 årsmodell 2000 och den har den gamla karossen så skriv in det i beställningen
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5

    Men då kan man väl ej...

    veva ner rutorna!!
  10. 5
    Men då kan man väl ej... veva ner rutorna!!
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    näpp ingen Volvo här.....
  12. 6
    näpp ingen Volvo här.....
  13. Medlem sedan
    Aug 2007
    #7
    Nej det kan man sedan inte om man tänkt ha dessa även på bakdörrarnas rutor,, men på dom bakersta sidorutorna och bakrutan går det utmärkt med dessa och har själv haft dessa plexiglas på dom senaste bilarna som fungerat kanon där inte heller bakåt sikten försämras nämnvärt mörkertid.

    Annars är det solfilm i någon form som gäller och som flertalet firmor utför och finns i ett otal nyans varianter att välja på.
  14. 7
    Nej det kan man sedan inte om man tänkt ha dessa även på bakdörrarnas rutor,, men på dom bakersta sidorutorna och bakrutan går det utmärkt med dessa och har själv haft dessa plexiglas på dom senaste bilarna som fungerat kanon där inte heller bakåt sikten försämras nämnvärt mörkertid.

    Annars är det solfilm i någon form som gäller och som flertalet firmor utför och finns i ett otal nyans varianter att välja på.
  15. Medlem sedan
    Jan 2001
    #8
    japp jag ahr bara på bakfönstren för hunden skull- inte på bakdörrarnas fönster.
  16. 8
    japp jag ahr bara på bakfönstren för hunden skull- inte på bakdörrarnas fönster.

Liknande trådar

  1. Om man tonar ett gråsprängt hår
    By blå fågeln in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-03-01, 21:58
  2. Glömt bort vart bilen är försäkrad!?
    By cittrah in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-12-27, 15:03
  3. Hur tonar man ner solsveda?
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-03-02, 17:25
  4. Vart förvara regbeviset på bilen?
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 20:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar