sladd till bärbar dator!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    sladd till bärbar dator!

    Va kostar en sådan ?
    den har istort sätt gått av !
    helt otroligt jobbigt !
    man fastnar i den, sonen drar och sliter i den så visst det är inte så uderligt, !
    men va kan den tänkas kosta ??
    behöver införskaffa en väldigt snart ! annars kan jag glömma att använda datan.....

    hoppas någon vet !
    Carolina född 200203 - Jonathan född 200703

    http://fladerblomma.blogspot.com/
  2. 1
    sladd till bärbar dator! Va kostar en sådan ?
    den har istort sätt gått av !
    helt otroligt jobbigt !
    man fastnar i den, sonen drar och sliter i den så visst det är inte så uderligt, !
    men va kan den tänkas kosta ??
    behöver införskaffa en väldigt snart ! annars kan jag glömma att använda datan.....

    hoppas någon vet !
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Någon hundring el två, maken beställer på nätet någonstans ifrån. Är det en pc?
  4. 2
    Någon hundring el två, maken beställer på nätet någonstans ifrån. Är det en pc?
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Fyller på en annan fråga i samma ämne...

    Hur tusan gör man när sladden bara ramlar ur datorn hela tiden - det händer oss alltid när den bärbara börjar bli 2-3 år gammal... känns som man vill ha lite mer livslängd än så på en burk.
  6. 3
    Fyller på en annan fråga i samma ämne...

    Hur tusan gör man när sladden bara ramlar ur datorn hela tiden - det händer oss alltid när den bärbara börjar bli 2-3 år gammal... känns som man vill ha lite mer livslängd än så på en burk.
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    tejpar fast den

    jag har tejpat i hop min så länge.. måste ju kunna använda den *ler*
  8. 4
    tejpar fast den

    jag har tejpat i hop min så länge.. måste ju kunna använda den *ler*
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    jupp de e en pc.

    å snälla vart ?200 får de väl vara värt bara den håller lite bättre, vet inte hur jag ska få den att vara mer hållbar ?!
  10. 5
    jupp de e en pc.

    å snälla vart ?200 får de väl vara värt bara den håller lite bättre, vet inte hur jag ska få den att vara mer hållbar ?!
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    Ska fråga karln, messar dej senare idag, är det okej? Han sitter i telefon just nu märker jag.
  12. 6
    Ska fråga karln, messar dej senare idag, är det okej? Han sitter i telefon just nu märker jag.
  13. Medlem sedan
    Sep 2005
    #7
    ja visst är helt ok
  14. 7
    ja visst är helt ok
  15. Medlem sedan
    May 2008
    #8
    Det vill jag också gärna veta, och gärna om det finns till MAC också. De ska ha 1300 för en ny sladd till min burk och jag vägrar. För en sladd liksom? *fnys*
  16. 8
    Det vill jag också gärna veta, och gärna om det finns till MAC också. De ska ha 1300 för en ny sladd till min burk och jag vägrar. För en sladd liksom? *fnys*
  17. Medlem sedan
    Nov 2004
    #9
    Jag har mac, ska höra vad karln ger för sina sladdar, jag menar, det är ju bara en sladd liksom.. Ingen hjärnkirurgi direkt el diamanter. Återkommer i ärendet!
  18. 9
    Jag har mac, ska höra vad karln ger för sina sladdar, jag menar, det är ju bara en sladd liksom.. Ingen hjärnkirurgi direkt el diamanter. Återkommer i ärendet!
  19. Medlem sedan
    Sep 2005
    #10
    1300???? e dom inte kloka ???
    då skulle jag köpa ny data,... om 4000 och uppåt, men i alla fall, hällre köper jag en helt ny än att köpa en sladd för 1300.... grymt.

    hoppas du hittar någon billigare!
  20. 10
    1300???? e dom inte kloka ???
    då skulle jag köpa ny data,... om 4000 och uppåt, men i alla fall, hällre köper jag en helt ny än att köpa en sladd för 1300.... grymt.

    hoppas du hittar någon billigare!
  21. Medlem sedan
    May 2008
    #11
    Tack snälla!
  22. 11
    Tack snälla!
  23. Medlem sedan
    May 2008
    #12
    Det sa jag också "Är ni inte kloka"? Nu är det här en iBook som kostar betydligt mer än 4000 så jag vill helst använda den ett tag till. Efter det ska jag aldrig mer köpa en Mac.
  24. 12
    Det sa jag också "Är ni inte kloka"? Nu är det här en iBook som kostar betydligt mer än 4000 så jag vill helst använda den ett tag till. Efter det ska jag aldrig mer köpa en Mac.
  25. Medlem sedan
    Dec 2007
    #13
    Vilket märke på datorn, och vilken del av sladden behöver du? Du har väl en adapter på, du kan dela sladden i 2 delar?
  26. 13
    Vilket märke på datorn, och vilken del av sladden behöver du? Du har väl en adapter på, du kan dela sladden i 2 delar?
  27. Medlem sedan
    Sep 2005
    #14
    oavsett så borde man kunna använda en data mer än 2 år.... ( för d va väl typ så länge du haft den? )
    har har haft min typ lika länge, så sladdarna håller väl inte mer, å mitt batt är ur dåligt! tänkte byta ut de, men bättre med en sladd den sitter ju nästan alltid i i alla fall... så batt va inte så vikitigt.

    men hela datan bli bara så varm ! ( under ) så det rär lite svårt att ha den i knät längre stunder...
  28. 14
    oavsett så borde man kunna använda en data mer än 2 år.... ( för d va väl typ så länge du haft den? )
    har har haft min typ lika länge, så sladdarna håller väl inte mer, å mitt batt är ur dåligt! tänkte byta ut de, men bättre med en sladd den sitter ju nästan alltid i i alla fall... så batt va inte så vikitigt.

    men hela datan bli bara så varm ! ( under ) så det rär lite svårt att ha den i knät längre stunder...
  29. Medlem sedan
    Sep 2005
    #15
    jupp den är i 2 delar, och jag har en HP. det är bara sladden mellan datan och adaptern som gått " av "

    de ser ut som den har bandage just nu inlindad i tape
  30. 15
    jupp den är i 2 delar, och jag har en HP. det är bara sladden mellan datan och adaptern som gått " av "

    de ser ut som den har bandage just nu inlindad i tape
  31. Medlem sedan
    Oct 2003
    #16
    Har den gått av mitt på eller precis vid kontakten?
  32. 16
    Har den gått av mitt på eller precis vid kontakten?
  33. Medlem sedan
    Dec 2007
    #17
    Okej, en HP. Vad heter modellen?
  34. 17
    Okej, en HP. Vad heter modellen?
  35. Medlem sedan
    Sep 2005
    #18
    precis där sladden börjar där man stoppar in den i datorn.
  36. 18
    precis där sladden börjar där man stoppar in den i datorn.
  37. Medlem sedan
    Sep 2005
    #19
    nu va de de där igen
    HP pavilion dv5000 är de modellen ?
    står altec lansing ( men de vet jag inte va de e )
  38. 19
    nu va de de där igen
    HP pavilion dv5000 är de modellen ?
    står altec lansing ( men de vet jag inte va de e )
  39. Medlem sedan
    Oct 2003
    #20
    Ok, annars hade det ju varit lätt att klippa av den och skarva ihop igen.
  40. 20
    Ok, annars hade det ju varit lätt att klippa av den och skarva ihop igen.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. apapter till bärbar dator
    By spinucklan in forum Bilsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-07-14, 10:15
  2. adapter till bärbar dator
    By spinucklan in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 22:12
  3. Bärbar dator till spel??
    By lilla_A in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 19:41
  4. Tangentbord till bärbar dator?
    By Julia in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 20:15
  5. Batteri till bärbar dator?
    By Alma02 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 14:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar