analsex
Sex & erotik
  1. anonymt namn
    #1

    analsex

    Jag och min man vill gärna ha analsex men han är för stor för mig, det gör bara ont.
    Någon som provat någon slags avslappningsspray? Hur funkar det, isf?
    Några andra tips?
  2. 1
    analsex Jag och min man vill gärna ha analsex men han är för stor för mig, det gör bara ont.
    Någon som provat någon slags avslappningsspray? Hur funkar det, isf?
    Några andra tips?
  3. Medlem sedan
    May 2008
    #2
    Ta något mindre till att börja med kanske? Så du vänjer dig...ta det sakta och mjukt...avslappningsspray vet jag inte ens vad det är så där har jag inga ideér alls
  4. 2
    Ta något mindre till att börja med kanske? Så du vänjer dig...ta det sakta och mjukt...avslappningsspray vet jag inte ens vad det är så där har jag inga ideér alls
  5. Anonym
    #3
    Kände som du förr men nu har jag lärt mig en teknik som gör att jag verkligen kan njuta. Men jag vet inte om jag kan förklara. Jag slappnar av och blir liksom mjuk i muskelaturen. Är det en kort omgång räcker det med lite glid eller bara saliv. Ska vi hålla på länge måste jag fylla på med glid mellan varven.
  6. 3
    Kände som du förr men nu har jag lärt mig en teknik som gör att jag verkligen kan njuta. Men jag vet inte om jag kan förklara. Jag slappnar av och blir liksom mjuk i muskelaturen. Är det en kort omgång räcker det med lite glid eller bara saliv. Ska vi hålla på länge måste jag fylla på med glid mellan varven.
  7. rippel
    #4
    Har ni provat med att du styr införandet? Genom att du rider baklänges tex sittande i hans knä. Och tar det helt i din takt in. Det var enda sättet i börna, men sååå skön när den väl var inne. Du har kroppen lärt sig slapna av på helt annat sätt så det är bara ibland så det kan krampa till och göra ont.
  8. 4
    Har ni provat med att du styr införandet? Genom att du rider baklänges tex sittande i hans knä. Och tar det helt i din takt in. Det var enda sättet i börna, men sååå skön när den väl var inne. Du har kroppen lärt sig slapna av på helt annat sätt så det är bara ibland så det kan krampa till och göra ont.
  9. Anonym
    #5
    ligger jag ner på mage gör det bara ont, men står jag på alla fyra och får själv bestämma hur han kommer in så blir det jätte bra det e mitt tips
  10. 5
    ligger jag ner på mage gör det bara ont, men står jag på alla fyra och får själv bestämma hur han kommer in så blir det jätte bra det e mitt tips
  11. Medlem sedan
    May 2008
    #6
    Uppvärmning!! Ju längre desto bättre och mycket glidmedel... jag tycker att det i allmänhet är lättast i skedställning... och då kan du själv kontrollera hur snabbt och hur långt han ska tränga in i dig. Håller med föregående talare, att ligga på magen är ingen höjdare att starta med.
    Men uppvärmning är A och O.
    Trägen vinner *s* lycka till!!
  12. 6
    Uppvärmning!! Ju längre desto bättre och mycket glidmedel... jag tycker att det i allmänhet är lättast i skedställning... och då kan du själv kontrollera hur snabbt och hur långt han ska tränga in i dig. Håller med föregående talare, att ligga på magen är ingen höjdare att starta med.
    Men uppvärmning är A och O.
    Trägen vinner *s* lycka till!!
  13. Anonym
    #7
    och för mig är det tvärt om - jag måste ligga på mage för att det ska fungera... så olika det kan vara

    träna avslappning och tillit och ta god tid på er och använd mycket glidmedel
  14. 7
    och för mig är det tvärt om - jag måste ligga på mage för att det ska fungera... så olika det kan vara

    träna avslappning och tillit och ta god tid på er och använd mycket glidmedel

Liknande trådar

  1. analsex.
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-30, 15:51
  2. Analsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 11:17
  3. analsex
    By karl in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 16:20
  4. Analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 17:58
  5. Analsex?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 19:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar