Ja varför inte ta ut allt på en gång....
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Ja varför inte ta ut allt på en gång....

    I dag gör jag allt som jag aldrig annars brukar göra. Som man bara eg borde göra.
    I morgon kommer jag förmodligen vara död, men vad gör det *S*
    I dag är det brödbakning, två sorter, lagat lunch till älsklingen å hans anställda, jag har vart å storhandlat. Skall putsa fönster, hänga upp nya gardiner, förmodligen totalsanering i köket för att uppnå högsta mysfaktor, tvätta, vika kläder, lagar middag. Ja jag gissar..... Vid åtta i kväll sover jag som en stock. Är det detta som kallas för att man gravidboar? Jag vet att andra människor gör det till vardags i sömnen, men detta är inte ett av mina främsta ämnen... Hemtjänstgöring eller vad man nu skall kalla det
  2. 1
    Ja varför inte ta ut allt på en gång.... I dag gör jag allt som jag aldrig annars brukar göra. Som man bara eg borde göra.
    I morgon kommer jag förmodligen vara död, men vad gör det *S*
    I dag är det brödbakning, två sorter, lagat lunch till älsklingen å hans anställda, jag har vart å storhandlat. Skall putsa fönster, hänga upp nya gardiner, förmodligen totalsanering i köket för att uppnå högsta mysfaktor, tvätta, vika kläder, lagar middag. Ja jag gissar..... Vid åtta i kväll sover jag som en stock. Är det detta som kallas för att man gravidboar? Jag vet att andra människor gör det till vardags i sömnen, men detta är inte ett av mina främsta ämnen... Hemtjänstgöring eller vad man nu skall kalla det
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2

    Haha

    ja det är verkligen att boa. Så där var jag också, men det är lite synd att det går över när bebben väl kommer. :P
    "Just because I don't care doesn't mean I don't understand." Homer Simpson
  4. 2
    Haha ja det är verkligen att boa. Så där var jag också, men det är lite synd att det går över när bebben väl kommer. :P
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Ha ha, härligt. känner igen det. fick tokryck när jag var gravid jag med. Kommer aldrig glömma då jag veckan innan förlossning med första (hade gått upp 33kg) fick för mig o tapetsera om vardagsrummet. Det dög inte med att jag fick mannan att göra det heller. Jag rev ner det han gjorde och gjorde om det. Och detta trots att det var hyresrätt o vi skulle flytta två veckor efter förlossningen. Snacka att jag fick tokspel. men men, vad gör man inte när man är gravid.
    Härligt att du boar, när du boat klart där så kan jag nog ordna fram lite tvätt o disk här också ifall det kliar i fingrarna
  6. 3
    Ha ha, härligt. känner igen det. fick tokryck när jag var gravid jag med. Kommer aldrig glömma då jag veckan innan förlossning med första (hade gått upp 33kg) fick för mig o tapetsera om vardagsrummet. Det dög inte med att jag fick mannan att göra det heller. Jag rev ner det han gjorde och gjorde om det. Och detta trots att det var hyresrätt o vi skulle flytta två veckor efter förlossningen. Snacka att jag fick tokspel. men men, vad gör man inte när man är gravid.
    Härligt att du boar, när du boat klart där så kan jag nog ordna fram lite tvätt o disk här också ifall det kliar i fingrarna
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Det låter helt sinnesjukt Men vad gör man inte för konsten *S*
  8. 4
    Det låter helt sinnesjukt Men vad gör man inte för konsten *S*

Liknande trådar

  1. Varför allt på samma gång? *OT*
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 07:54
  2. Varför måste ALLT hända på en gång?
    By Plottis & tjejerna in forum _0805 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 14:17
  3. Varför tar allt slut på en gång?Hur gör
    By lea-m in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-13, 09:33
  4. varför allt på en enda gång?
    By Isabella o Alva in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 17:59
  5. varför allt på en gång?
    By -jenna- in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 15:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar