Ont i halsen, nu har jag haft problem
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Ont i halsen, nu har jag haft problem

    med min hals sedan 4 oktober, kände mig feberig men efter två panodil funkar jag, men så irriternande, lymfkörtlarna är svullna jag ska ringa om en läkartid jag blir galen...
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Ont i halsen, nu har jag haft problem med min hals sedan 4 oktober, kände mig feberig men efter två panodil funkar jag, men så irriternande, lymfkörtlarna är svullna jag ska ringa om en läkartid jag blir galen...
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Sjuk och svullna körtlar i över 20 dagar utan läkarkontakt? Jepp, nu vann du martyrtävlingen!

    Nej, men skämt åsido, iväg till farbror/tant Doktorn med dig.
  4. 2
    Sjuk och svullna körtlar i över 20 dagar utan läkarkontakt? Jepp, nu vann du martyrtävlingen!

    Nej, men skämt åsido, iväg till farbror/tant Doktorn med dig.
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Dax att ta sig till dr tycker jag.
  6. 3
    Dax att ta sig till dr tycker jag.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Då vinner jag, har haft ont i halsen sedan 30 september. Ingen tävling jag avsåg att vinna eller är stolt över, men jag har hört att ovanligt många har drabbats av riktigt sega, jobbiga och envisa förkylningar. Jag har varit till doktorn två gånger, senast i går, men det är bara virus. Inget att göra.
    "Even a man who is pure in heart
    And reads his prayers by night
    May become a wolf when the wolfbane blooms
    And the autumn moon is bright."
  8. 4
    Då vinner jag, har haft ont i halsen sedan 30 september. Ingen tävling jag avsåg att vinna eller är stolt över, men jag har hört att ovanligt många har drabbats av riktigt sega, jobbiga och envisa förkylningar. Jag har varit till doktorn två gånger, senast i går, men det är bara virus. Inget att göra.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    jag har varit på jourcentralen en gång för jag fick nässeluslag i ansiktet och då lyssande de på mina lungor och det var ingen lugninflammation men det är så irriterande hoppas vi blir friska snart.
  10. 5
    jag har varit på jourcentralen en gång för jag fick nässeluslag i ansiktet och då lyssande de på mina lungor och det var ingen lugninflammation men det är så irriterande hoppas vi blir friska snart.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    En läk lyssqnde på mina lungor förra förra helgen då ja fick en kraftig allergirekation olus nässelutslag men så här svullen i halsen jar jag inte varit förrut.
  12. 6
    En läk lyssqnde på mina lungor förra förra helgen då ja fick en kraftig allergirekation olus nässelutslag men så här svullen i halsen jar jag inte varit förrut.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Nja sjuk har jag inte varit men hostat så jag kräks en idag mår jag sämre de ska ringa mig vid 10.
  14. 7
    Nja sjuk har jag inte varit men hostat så jag kräks en idag mår jag sämre de ska ringa mig vid 10.
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Ja, det hoppas jag också, man är inte riktigt sig själv när man är sjuk hela tiden tycker jag. Krya på dig!
  16. 8
    Ja, det hoppas jag också, man är inte riktigt sig själv när man är sjuk hela tiden tycker jag. Krya på dig!
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    jag vågr inte motionera, jag vill göra det men då jag har en njursjukdom i botten vågar jag inte.
  18. 9
    jag vågr inte motionera, jag vill göra det men då jag har en njursjukdom i botten vågar jag inte.
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Låter som mig själv och hälften av arbetskollegorna. Alla går runt o är småförkylda, allmänt ömma i halsen, svullna. Till o från småfebriga. Det är så på hösten. Sega förkylningar som går i år.
  20. 10
    Låter som mig själv och hälften av arbetskollegorna. Alla går runt o är småförkylda, allmänt ömma i halsen, svullna. Till o från småfebriga. Det är så på hösten. Sega förkylningar som går i år.
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    mne det är så irriterande jag blir galen:-(
  22. 11
    mne det är så irriterande jag blir galen:-(
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    bäjra pimpla echinagard o massa grönt the. det ger med sig, men det kan va skönt o få lite lindring av symtomen under tiden.
  24. 12
    bäjra pimpla echinagard o massa grönt the. det ger med sig, men det kan va skönt o få lite lindring av symtomen under tiden.
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    BÖRJA ska det stå, inget annat.
  26. 13
    BÖRJA ska det stå, inget annat.
  27. Medlem sedan
    Aug 2006
    #14
    Tål varken echinagard eller grönt te tyvärr eller kan jang, jag är allergisk.
  28. 14
    Tål varken echinagard eller grönt te tyvärr eller kan jang, jag är allergisk.
  29. Medlem sedan
    Dec 2002
    #15
    Och jag tog echina i två veckors tid men jag är ännu sjuk.
  30. 15
    Och jag tog echina i två veckors tid men jag är ännu sjuk.

Liknande trådar

  1. Min man har haft problem
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 13:58
  2. nån som haft problem med po.p
    By Madeléne S in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 11:58
  3. Nån som har/haft samma problem??
    By *Undrar* in forum _03 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 22:33
  4. Jag har ocksâ haft man problem
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 08:42
  5. Någon som har haft problem m FK?
    By Guldis-Linnea in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 11:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar