Badmössa som liten? - Sidan 2
Medelålders 45+
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #21
    Men det hade jag åt sonen en period då han var livrädd att tvätta håret, men den höll tätt, så det gick bra
  2. 21
    Men det hade jag åt sonen en period då han var livrädd att tvätta håret, men den höll tätt, så det gick bra
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #22
    Ja en san hade jag fast rosa!!Jag har sett dem har i USA ocksa fast det var nog nagra ar sen sist
  4. 22
    Ja en san hade jag fast rosa!!Jag har sett dem har i USA ocksa fast det var nog nagra ar sen sist
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #23
    Ingen badmössa, det var för dem som hade öronproblem. men du hade den kanske mest för att vara fiiin. som granne-tjejjen, som _måste_ ha den fina baddräkten när vi gick och badade, men brukade ta av den innan hon gick ner i vattnet så att den inte skulle bli blöt.

    Och visserligen tvättade jag håret rätt sällan, men i ärlighetens namn så tvättar jag håret 1-2 gånger i veckan på dotter (även om hon durschar oftare, i jumpan) , så jag tycker mer att behovet av hårtvätt ökar efter puberteten
  6. 23
    Ingen badmössa, det var för dem som hade öronproblem. men du hade den kanske mest för att vara fiiin. som granne-tjejjen, som _måste_ ha den fina baddräkten när vi gick och badade, men brukade ta av den innan hon gick ner i vattnet så att den inte skulle bli blöt.

    Och visserligen tvättade jag håret rätt sällan, men i ärlighetens namn så tvättar jag håret 1-2 gånger i veckan på dotter (även om hon durschar oftare, i jumpan) , så jag tycker mer att behovet av hårtvätt ökar efter puberteten
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #24
    Nä knappast för att vara fin, jag var inte mycket för att vara direkt fin. Men mamma var nog mer orolig för att vi skulle bli blöta i håret och bli jättesjuka (vi var jättefriska), men hon var själv uppvuxen med en överbeskyddande mamma, och hon kämpade själv med att inte göra likadant. Så vi badade utomhus i ur och skur, men med badmössa.
  8. 24
    Nä knappast för att vara fin, jag var inte mycket för att vara direkt fin. Men mamma var nog mer orolig för att vi skulle bli blöta i håret och bli jättesjuka (vi var jättefriska), men hon var själv uppvuxen med en överbeskyddande mamma, och hon kämpade själv med att inte göra likadant. Så vi badade utomhus i ur och skur, men med badmössa.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Badmössa?
    By Nike1234 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-02-14, 09:52
  2. Köpa badmössa?
    By _Maa_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-09-15, 09:25
  3. Någon som sett en sådan liten liten sked
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 09:43
  4. Typ badmössa???
    By Jenny+fyra kottar in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 09:10
  5. Badmössa av guld...
    By Mayen in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 13:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar