Ja här sitter jag och väntar...
Ordet är fritt
  1. Gretah
    #1

    Ja här sitter jag och väntar...

    Tror ni att det hinner bli varmvatten till mej å? Fosterson och dotter har duschat nu på morronen och gjort över med allt varmvatten. Jag ska till lasarettet och behöver VERKLIGEN duscha! Nu har jag en halvtimme på mej att vänta, sen måste jag antingen duscha kallt eller avboka.
  2. 1
    Ja här sitter jag och väntar... Tror ni att det hinner bli varmvatten till mej å? Fosterson och dotter har duschat nu på morronen och gjort över med allt varmvatten. Jag ska till lasarettet och behöver VERKLIGEN duscha! Nu har jag en halvtimme på mej att vänta, sen måste jag antingen duscha kallt eller avboka.
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Raggartvätt? Istället för att avboka menar jag.
  4. 2
    Raggartvätt? Istället för att avboka menar jag.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Avboka

    det går inte att duscha kallt på morgonen då dör man, i alla fall jag
    Min blogg har flyttat *S*

    http://anjojeli.blogg.se/

    Har du en önskan att leva nyktert?

    http://www.aa12-steg.se/
  6. 3
    Avboka det går inte att duscha kallt på morgonen då dör man, i alla fall jag
  7. Gretah
    #4
    Om det bara varit vissa kroppsdelar så hade raggartvätt funkat utmärkt. Men mitt hår...Herregud! Det måste tvättas det med.
  8. 4
    Om det bara varit vissa kroppsdelar så hade raggartvätt funkat utmärkt. Men mitt hår...Herregud! Det måste tvättas det med.
  9. Gretah
    #5
    Ja, jag misstänker att jag kommer att dö jag med.
    Det är ju inte så att jag är skitig, men nog är det skönt med en dusch när man ska iväg så här. Dessutom har jag haft grejs i håret så det står ju åt alla håll och kanter!
  10. 5
    Ja, jag misstänker att jag kommer att dö jag med.
    Det är ju inte så att jag är skitig, men nog är det skönt med en dusch när man ska iväg så här. Dessutom har jag haft grejs i håret så det står ju åt alla håll och kanter!
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6
    Håret går med nöd att tvätta kallt, men hela kroppen? Raggartvätt och sen tvätta håret över badkarskanten?
  12. 6
    Håret går med nöd att tvätta kallt, men hela kroppen? Raggartvätt och sen tvätta håret över badkarskanten?
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Man tvättar en liten bit i taget... och värmer vatten på spisen, som man gjorde förr i världen. Det tar lite tid, men det fungerar i nödfall. Som nu.
  14. 7
    Man tvättar en liten bit i taget... och värmer vatten på spisen, som man gjorde förr i världen. Det tar lite tid, men det fungerar i nödfall. Som nu.
  15. Gretah
    #8
    Jo...jag får nog överväga det. Men visst är det läskigt att tvätta håret i kallt vatten. Huuu.
  16. 8
    Jo...jag får nog överväga det. Men visst är det läskigt att tvätta håret i kallt vatten. Huuu.
  17. Gretah
    #9
    Mmm... Det är ju helt klart en variant det med. Och här har jag setat nu och slösat bort tid i väntan på ett mirakel från pannrummet.
  18. 9
    Mmm... Det är ju helt klart en variant det med. Och här har jag setat nu och slösat bort tid i väntan på ett mirakel från pannrummet.
  19. Medlem sedan
    Dec 2007
    #10
    Efter att ha levt med fem tonåringar, varav fyra tjejer och en dusch i huset så har jag lärt mig att tvättlappsmetoden är inte att spotta på! Tänderna kan man borsta i köket.
  20. 10
    Efter att ha levt med fem tonåringar, varav fyra tjejer och en dusch i huset så har jag lärt mig att tvättlappsmetoden är inte att spotta på! Tänderna kan man borsta i köket.
  21. Gretah
    #11
    Absolut. Men håret är värst att få gjort. Men nu ska jag stänga av här och gå och ta itu med detta på ett eller annat sätt.
  22. 11
    Absolut. Men håret är värst att få gjort. Men nu ska jag stänga av här och gå och ta itu med detta på ett eller annat sätt.
  23. Medlem sedan
    Apr 2008
    #12
    Ingen hjälp för dig, men man installerar fjärrvärme - varmvattnet tar aldrig slut!
  24. 12
    Ingen hjälp för dig, men man installerar fjärrvärme - varmvattnet tar aldrig slut!

Liknande trådar

  1. Sitter och väntar och väntar
    By Ninis27 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 13:39
  2. Sitter och väntar
    By camilla_73 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-11, 07:59
  3. Sitter här och väntar
    By 5 söner in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 18:11
  4. Sitter och väntar
    By Helena_2E in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 15:22
  5. sitter här och väntar
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 15:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar