Äntligen fick jag mitt halsband
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Äntligen fick jag mitt halsband

    idag. Beställde ju ett från änglarosetten och är mkt nöjd. De skrev in Robin i hjärtat.. Ni kan googla på änglarosetten, sen halsband.. Det står ängel i mitt hjärta runt om på en bricka och hjärta i mitten.. Nu är jag en glad änglamor... Tills vidare iaf. Så glad man kan va iaf... Det är huvudsaken.. En liten födelse och julklapp till mig. Det är så fint halsbandet. Nu har jag honom ännu närmare hjärtat.. kram alla.
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    Äntligen fick jag mitt halsband idag. Beställde ju ett från änglarosetten och är mkt nöjd. De skrev in Robin i hjärtat.. Ni kan googla på änglarosetten, sen halsband.. Det står ängel i mitt hjärta runt om på en bricka och hjärta i mitten.. Nu är jag en glad änglamor... Tills vidare iaf. Så glad man kan va iaf... Det är huvudsaken.. En liten födelse och julklapp till mig. Det är så fint halsbandet. Nu har jag honom ännu närmare hjärtat.. kram alla.
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Vad fint!

    Vet att det finns flera olika jättefina smycken etc för alla er med änglabarn, sååå viktigt att hålla minnet av dem vid liv!

    *kram*
    Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.
    (Sören Kierkegaard)

    Hellre bortkommen & omkörd än omkommen & bortkörd!!!
  4. 2
    Vad fint! Vet att det finns flera olika jättefina smycken etc för alla er med änglabarn, sååå viktigt att hålla minnet av dem vid liv!

    *kram*
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    ja jag är glad.. äntligen.. Så trött på folk som säger åt hur man ska sörja.. Han kommer alltid var en del av mig och ev. bli storebror... kramar om.
  6. 3
    ja jag är glad.. äntligen.. Så trött på folk som säger åt hur man ska sörja.. Han kommer alltid var en del av mig och ev. bli storebror... kramar om.

Liknande trådar

  1. äntligen fått mitt halsband
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 16:34
  2. Fick halsband
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 05:27
  3. Nu fick jag äntligen mitt halsband
    By kizze66 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 19:30
  4. Fick fint halsband
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 09:41
  5. Fick ett jättefint halsband med...
    By annaonice in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 00:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar