Vad ska jag skriva?
Hem & fritid
  1. anonymt namn
    #1

    Vad ska jag skriva?

    Började igår att skriva personliga hälsningar på julkorten som jag ska sätta på paketen till förskolepersonalen. Första halvan gick jättelätt. Vad skriver jag till de andra, som jag inte känner så starkt för?

    Frågade sonen vad han tyckte att de olika peronerna var bra på och han sa att han inte tyckte om dom!!! Känns tråkigt att bara skriva God Jul.

    (Är annonym så ingen känner sig träffad)
  2. 1
    Vad ska jag skriva? Började igår att skriva personliga hälsningar på julkorten som jag ska sätta på paketen till förskolepersonalen. Första halvan gick jättelätt. Vad skriver jag till de andra, som jag inte känner så starkt för?

    Frågade sonen vad han tyckte att de olika peronerna var bra på och han sa att han inte tyckte om dom!!! Känns tråkigt att bara skriva God Jul.

    (Är annonym så ingen känner sig träffad)
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Lite neutrala saker i stil med "ha ett skont jullov efter en lang termin", "passa pa att vila oronen" "se fram emot harliga, parlplattefria dagar" eller "nu laddar vi alla om infor varerminen", kanske? Alla tycker om att vara lediga, det kan man alltid spinna pa.
  4. 2
    Lite neutrala saker i stil med "ha ett skont jullov efter en lang termin", "passa pa att vila oronen" "se fram emot harliga, parlplattefria dagar" eller "nu laddar vi alla om infor varerminen", kanske? Alla tycker om att vara lediga, det kan man alltid spinna pa.
  5. Anonym
    #3
    Tack. Jättebra ideer.
  6. 3
    Tack. Jättebra ideer.

Liknande trådar

  1. kan man skriva så här??
    By Smirran in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-14, 20:50
  2. NU ska jag skriva :)
    By FinlandsSofia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 00:33
  3. Hur ska jag skriva?
    By cathis in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 14:27
  4. Separation - vad skriva/inte skriva?
    By time to say goodbye in forum Separation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 19:29
  5. E på skriva skriva humör
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 19:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar