Skridskopremiär!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Skridskopremiär!

    Vi konstaterade att isen på vår lilla damm var tillräckligt tjock, så barnen fick på skridskor och ut och åka. För 4-åringen var det första gången någonsin, 6-åringen har testat ett par gånger förut. Snacka om Bambi på is!
    Men jag är imponerad över hur snabbt de hittade balansen och kunde ta sig fram.
    Det var visserligen mest intressant med den infrusna guldfisken efter en stund, men nu tjatar dottern på den ömme fadern om att de ska ut igen. En bygglampa gör nog susen!
    Och fadern har planer på att dra fram länspumpen och spola dammen.
    Håll tummarna för att det fortsätter vara kallt!
  2. 1
    Skridskopremiär! Vi konstaterade att isen på vår lilla damm var tillräckligt tjock, så barnen fick på skridskor och ut och åka. För 4-åringen var det första gången någonsin, 6-åringen har testat ett par gånger förut. Snacka om Bambi på is!
    Men jag är imponerad över hur snabbt de hittade balansen och kunde ta sig fram.
    Det var visserligen mest intressant med den infrusna guldfisken efter en stund, men nu tjatar dottern på den ömme fadern om att de ska ut igen. En bygglampa gör nog susen!
    Och fadern har planer på att dra fram länspumpen och spola dammen.
    Håll tummarna för att det fortsätter vara kallt!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Vad härligt det låter..

    ..låter jättemysigt *avis*!
  4. 2
    Vad härligt det låter.. ..låter jättemysigt *avis*!
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Ja, och allra mysigast är att sitta inne och tänka på hur kallt det är ute och att jag inte måste gå ut!
  6. 3
    Ja, och allra mysigast är att sitta inne och tänka på hur kallt det är ute och att jag inte måste gå ut!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Härligt!!
    Vi var nere och åkte på sjön. Dock har mina tjuvtränat i ishallen i höst så dom har lite balans i vart fall.

    Gulligt med guldfisken. Rädda Nemo!
  8. 4
    Härligt!!
    Vi var nere och åkte på sjön. Dock har mina tjuvtränat i ishallen i höst så dom har lite balans i vart fall.

    Gulligt med guldfisken. Rädda Nemo!

Liknande trådar

  1. Skridskopremiär :-)
    By Madicken-m4 in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 21:15
  2. Skridskopremiär!
    By Madicken-m4 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-07, 08:22
  3. Skridskopremiär :)
    By Madicken-m4 in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 01:00
  4. Skridskopremiär :)
    By Madicken-m4 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 21:35
  5. Skridskopremiär!
    By QueenOfNight in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 12:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar