Elektrisk massageapparat????
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Elektrisk massageapparat????

    nån som har nån sån??? alltså en till ryggen/nacken??? INGET annat!!! Fyyyyy så snuskig fantasi ni har

    har ju problem med ryggen/nacken ,nån som har nån apparat,typnån somfinns på Clas Ohlsons?? eller liknande ?? erfarenheter??

    en elektrisk värmedyna har jag skaffat,den är bara SÅ skön
    men som sagt,själva massagen vore skönt,kan ju inte tvinga sambon jämt ju
    Förr var förr...Nu är nu!
  2. 1
    Elektrisk massageapparat???? nån som har nån sån??? alltså en till ryggen/nacken??? INGET annat!!! Fyyyyy så snuskig fantasi ni har

    har ju problem med ryggen/nacken ,nån som har nån apparat,typnån somfinns på Clas Ohlsons?? eller liknande ?? erfarenheter??

    en elektrisk värmedyna har jag skaffat,den är bara SÅ skön
    men som sagt,själva massagen vore skönt,kan ju inte tvinga sambon jämt ju
  3. Medlem sedan
    May 2008
    #2
    Vet inte, men du har inte funderat på att testa en spikmatta som alla människor ligger på nu och som lär ha samma effekt som massage?

    Pappa hade någon elektrisk massageapparat när jag var hemma i julas. Man skulle ligga ner på den och så var det som en grej som liksom nöp... och det kändes som att bli huggen i ryggen av en ilsk ponny ungefär så just den fungerade inget vidare.
  4. 2
    Vet inte, men du har inte funderat på att testa en spikmatta som alla människor ligger på nu och som lär ha samma effekt som massage?

    Pappa hade någon elektrisk massageapparat när jag var hemma i julas. Man skulle ligga ner på den och så var det som en grej som liksom nöp... och det kändes som att bli huggen i ryggen av en ilsk ponny ungefär så just den fungerade inget vidare.
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3
    Inte jag, men jag har hört att man kan använda eltandborste istället. Eller det kanske var på det andra användningsområdet.

  6. 3
    Inte jag, men jag har hört att man kan använda eltandborste istället. Eller det kanske var på det andra användningsområdet.

  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Min bror fick en av sin fru i julklapp. Hon berättade då att det fanns 2 olika modeller,,,den ena "bara" vibrerade medans den andra (som hon köpte) knådade liksom. Den hade som små knytnävar inne i kudden och de rörde sig så att det blev en knådande effekt. Det var väldigt skönt.
    Och den tror tror jag hon köpte på typ Clas Ohlsson eller Biltema.
  8. 4
    Min bror fick en av sin fru i julklapp. Hon berättade då att det fanns 2 olika modeller,,,den ena "bara" vibrerade medans den andra (som hon köpte) knådade liksom. Den hade som små knytnävar inne i kudden och de rörde sig så att det blev en knådande effekt. Det var väldigt skönt.
    Och den tror tror jag hon köpte på typ Clas Ohlsson eller Biltema.
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    *asg*

    Det var nog för det andra området va? Tror inte den har så mycket effekt på ömma muskler i nacke och rygg....
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  10. 5
    *asg* Det var nog för det andra området va? Tror inte den har så mycket effekt på ömma muskler i nacke och rygg....
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6

    ha ha ha en ilsk

    ponny lät ju inte kul...ha ha

    menade mer som nån man håller i med plastpluppar som masserar ,vibrerar....inget att ligga på.
    Har testat ligga på syrrans spikmatta en gång,det gjorde ju sketaont ju!!!
    Förr var förr...Nu är nu!
  12. 6
    ha ha ha en ilsk ponny lät ju inte kul...ha ha

    menade mer som nån man håller i med plastpluppar som masserar ,vibrerar....inget att ligga på.
    Har testat ligga på syrrans spikmatta en gång,det gjorde ju sketaont ju!!!
  13. Medlem sedan
    Jun 2003
    #7

    små knytnävar???

    bor det alltså nån liten stackare därinne ....!
    Förr var förr...Nu är nu!
  14. 7
    små knytnävar??? bor det alltså nån liten stackare därinne ....!
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8

    har ju ingen

    eltandborste heller ju
    Förr var förr...Nu är nu!
  16. 8
    har ju ingen eltandborste heller ju
  17. Medlem sedan
    Sep 2000
    #9
    Njä, verkar lite fjuttigt faktiskt. *S*
  18. 9
    Njä, verkar lite fjuttigt faktiskt. *S*
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10

    En gammal

    massageapparat har jag,men den är lite tung så effekten uteblir ju liksom om jag ska massera mig själv. Värken kanske minskar i nacken,men då får jag ont i armarna istället. Moderna kanske är lättare?
  20. 10
    En gammal massageapparat har jag,men den är lite tung så effekten uteblir ju liksom om jag ska massera mig själv. Värken kanske minskar i nacken,men då får jag ont i armarna istället. Moderna kanske är lättare?
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Ja det bor en liten där inne som har till uppgift att knåda nåns rygg
  22. 11
    Ja det bor en liten där inne som har till uppgift att knåda nåns rygg

Liknande trådar

  1. Elektrisk klänning!
    By -Tess- in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-15, 08:35
  2. Nu har jag nattat en elektrisk ål
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 21:09
  3. Elektrisk LUS kam
    By mezz in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-14, 20:33
  4. Elektrisk bröstpump?
    By Mini-74 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 19:13
  5. elektrisk pannkaksmaskin???
    By Jenski in forum Mat & dryck
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 12:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar