traktörpanna....
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    traktörpanna....

    skulle jag vilja ha tag på, inte nån teflon utan en typ stål elelr vad det nu är för material, en bra en med tjock botten som man kan ha till indohäll. inte för dyr men inte heller den billigaste- en BRA ska det vara, inte dukamärket- har grytor från duka och de är kass

    nått tips på nätet kanske som man kan köpa en/beställa en?
    har ni en, är ni nöjda med den?
    Orcid the Greatest
  2. 1
    traktörpanna.... skulle jag vilja ha tag på, inte nån teflon utan en typ stål elelr vad det nu är för material, en bra en med tjock botten som man kan ha till indohäll. inte för dyr men inte heller den billigaste- en BRA ska det vara, inte dukamärket- har grytor från duka och de är kass

    nått tips på nätet kanske som man kan köpa en/beställa en?
    har ni en, är ni nöjda med den?
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Har inte ikea? Deras 365+ serie är bra tycker jag, det borde väl finnas traktörpanna i den (tycker man).
  4. 2
    Har inte ikea? Deras 365+ serie är bra tycker jag, det borde väl finnas traktörpanna i den (tycker man).
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
  6. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    Behöver en jag med. Har en stor och fin Hackman med nåt slags teflonbeläggning som pajjat, så den ska du iaf inte köpa Nu vill jag hellre ha en i stål. Tror jag såg nåt från AndersPetter helt i stål sist jag var ute efter en, för ett par år sedan.
  7. 4
    Behöver en jag med. Har en stor och fin Hackman med nåt slags teflonbeläggning som pajjat, så den ska du iaf inte köpa Nu vill jag hellre ha en i stål. Tror jag såg nåt från AndersPetter helt i stål sist jag var ute efter en, för ett par år sedan.
  8. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5
    ser ut att vara en tunn botten, gillar inte jag men tack för tipset
  9. 5
    ser ut att vara en tunn botten, gillar inte jag men tack för tipset
  10. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6
    anderspetter, har han en site? ja en i stål vill jag ha för jag ahr ahft teflonstekpannor och de tär ett fördärv
  11. 6
    anderspetter, har han en site? ja en i stål vill jag ha för jag ahr ahft teflonstekpannor och de tär ett fördärv
  12. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7
    hittade, men den är under uppbyggnad
  13. 7
    hittade, men den är under uppbyggnad
  14. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Det är inte det på 365+, har haft kastruller i den serien i... jättelänge och bottnarna är tjocka.
  15. 8
    Det är inte det på 365+, har haft kastruller i den serien i... jättelänge och bottnarna är tjocka.
  16. Medlem sedan
    Jan 2009
    #9
    Allt som är lättsläpp är ju inte teflon. Det finns bättre och sämre varianter och teflon är nog den sämsta. Ta du och prova IKEA:s - de är fantastiskt bra.
  17. 9
    Allt som är lättsläpp är ju inte teflon. Det finns bättre och sämre varianter och teflon är nog den sämsta. Ta du och prova IKEA:s - de är fantastiskt bra.
  18. Medlem sedan
    Mar 1998
    #10
    Jag har en Hackman och den är använd och använd och använd... All Steel har jag för mig den heter.
  19. 10
    Jag har en Hackman och den är använd och använd och använd... All Steel har jag för mig den heter.
  20. Medlem sedan
    Jul 2008
    #11
    Meddelar du mig då du funnit en ? Letat banne mig överallt, tröttnade och skaffade en i teflon, men den är ok
  21. 11
    Meddelar du mig då du funnit en ? Letat banne mig överallt, tröttnade och skaffade en i teflon, men den är ok
  22. Medlem sedan
    Feb 2005
    #12
    Håller med ullebulle, 365+ serien har tjocka bottnar och helt suveräna när det gäller pris/prestanda
  23. 12
    Håller med ullebulle, 365+ serien har tjocka bottnar och helt suveräna när det gäller pris/prestanda
  24. Medlem sedan
    Jan 2001
    #13
    aha då kanske man skulle ta en trip till ikea
  25. 13
    aha då kanske man skulle ta en trip till ikea
  26. Medlem sedan
    Jan 2001
    #14
    hittade! och den är ittala PRECIS som de kastruller som jag som är BÄST! PUSS PÅREJ!
  27. 14
    hittade! och den är ittala PRECIS som de kastruller som jag som är BÄST! PUSS PÅREJ!
  28. Medlem sedan
    Jan 2001
    #15
    beställde just en hackman ittala traktör(har superbra kastruller i ittala) från shoppingbutiken.se
  29. 15
    beställde just en hackman ittala traktör(har superbra kastruller i ittala) från shoppingbutiken.se

Liknande trådar

  1. På tal om traktörpanna
    By evinrude in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-12-11, 22:21
  2. Traktörpanna
    By asolo in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-01, 17:13
  3. Var hitta hög traktörpanna?
    By Kristina med 3 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-26, 10:04
  4. Traktörpanna i gjutjärn...
    By Kamomilla in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-20, 18:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar