Frusna vattenledningar
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Frusna vattenledningar

    Japp, det har jag! Nån som har en aning vad man kan göra för att tina dem? HAr bilens kupévärmare igång mot ledningen, men där är också en kontakt som sitter till en mojäng på ledningen...vad är den till??

    Nån rörmokare här? eller rörmokarfru??
  2. 1
    Frusna vattenledningar Japp, det har jag! Nån som har en aning vad man kan göra för att tina dem? HAr bilens kupévärmare igång mot ledningen, men där är också en kontakt som sitter till en mojäng på ledningen...vad är den till??

    Nån rörmokare här? eller rörmokarfru??
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Kan det vara så att ni har en eltråd i vattenledningen för att kunna tina den?
  4. 2
    Kan det vara så att ni har en eltråd i vattenledningen för att kunna tina den?
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Jag lurar på det... Måste nog bjuda in min hyresvärd så han får ta beslut om den ska kopplas in. Han var inte heller hajj på ledningar men det är hans hus.
  6. 3
    Jag lurar på det... Måste nog bjuda in min hyresvärd så han får ta beslut om den ska kopplas in. Han var inte heller hajj på ledningar men det är hans hus.
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Ah! Ibland är det underbart att vara hyresgäst!
    Bara att säga "fixa!"
  8. 4
    Ah! Ibland är det underbart att vara hyresgäst!
    Bara att säga "fixa!"
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Det är som att ha en man, men bara till det som krånglar liksom En räddare i nöden, någon att ropa på när det krisar...

    Han var just här och han trodde rätt säkert att det är en ledningsvärmare så håll tummarena nu... Jag har två söner som _måste_ duscha innan skolan, ananrs är de hemma. Och själv vill jag gärna duscha jag med.
  10. 5
    Det är som att ha en man, men bara till det som krånglar liksom En räddare i nöden, någon att ropa på när det krisar...

    Han var just här och han trodde rätt säkert att det är en ledningsvärmare så håll tummarena nu... Jag har två söner som _måste_ duscha innan skolan, ananrs är de hemma. Och själv vill jag gärna duscha jag med.

Liknande trådar

  1. Frusna kanelbullar
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-08-09, 15:47
  2. Vattenledningar o värmegolv ihop???
    By -Fluffyn- in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-22, 17:19
  3. Frusna män söker...
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 20:05
  4. Frusna män...
    By k m E *E* & E in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 12:30
  5. Frusna grönsaker?
    By Mendoza in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 15:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar