Make up borttagning - Sidan 2
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #21
    Jag har så känslig hur och är alergisk mot vissa konserveringsmedel, tex apotekets produkter, testat av läkare, tål Eldorados produkter mycket bra:-) Hhahaa
  2. 21
    Jag har så känslig hur och är alergisk mot vissa konserveringsmedel, tex apotekets produkter, testat av läkare, tål Eldorados produkter mycket bra:-) Hhahaa
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #22
    Jag håller på och kör in mig på Baby Face rengöringskaka från Lush, känns lite ovant än så länge men huden mår bra av den och den funkar på make up också.
    Annars är den absolut bästa sminkborttagning jag någonsin testat från Yves Rocher – den enda produkt därifrån jag använder. Tror det är denna, flaskan skiljer sig lite från den jag har hemma: http://www.yves-rocher.se/control/pr...oduct_id=13209 – den är mild men tar ändå bort ALLT direkt!
  4. 22
    Jag håller på och kör in mig på Baby Face rengöringskaka från Lush, känns lite ovant än så länge men huden mår bra av den och den funkar på make up också.
    Annars är den absolut bästa sminkborttagning jag någonsin testat från Yves Rocher – den enda produkt därifrån jag använder. Tror det är denna, flaskan skiljer sig lite från den jag har hemma: http://www.yves-rocher.se/control/pr...oduct_id=13209 – den är mild men tar ändå bort ALLT direkt!
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Borttagning av Livmoder?
    By Millapigan in forum Mammasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-26, 19:26
  2. Säkert borttagning, hur koppla tillbaka?
    By tyskan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-15, 09:21
  3. Säker borttagning...
    By skrallis in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 20:21
  4. operation/borttagning
    By petrapeps in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 07:48
  5. Gratis Viruskoll/ borttagning
    By Linda in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 11:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar