Blir galen!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Blir galen!

    Har stått ute på stege i djupsnön och snäblåst för att ta ner ett ljusnät från ladan. Hade planerat att det skulle hänga så fint som tak över "restaurangen" på sonens rum, men efter 1,5 timmes försök till uppsättning så gav jag upp och häftade upp det mesta i en klump!

    Jäklar vad galen jag har varit, det går ju inte att göra det själv!! (Och ändå kan jag inte ge mig i tid såklart)...

    Nåja, sonen är lycklig och när maken kommer hem får han hjälpa till att fixa till det. Just nu ser det ut så här :http://faxbrink.blogspot.com/
  2. 1
    Blir galen! Har stått ute på stege i djupsnön och snäblåst för att ta ner ett ljusnät från ladan. Hade planerat att det skulle hänga så fint som tak över "restaurangen" på sonens rum, men efter 1,5 timmes försök till uppsättning så gav jag upp och häftade upp det mesta i en klump!

    Jäklar vad galen jag har varit, det går ju inte att göra det själv!! (Och ändå kan jag inte ge mig i tid såklart)...

    Nåja, sonen är lycklig och när maken kommer hem får han hjälpa till att fixa till det. Just nu ser det ut så här :http://faxbrink.blogspot.com/
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Haha kan se det framför mig Men det blev jättefint!! Och huvudsaken är att sonen är lycklig
  4. 2
    Haha kan se det framför mig Men det blev jättefint!! Och huvudsaken är att sonen är lycklig
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Haha, jag kan inte varit vare sig varken eller sett så klyftig ut

    Ja, det är tur att sonen är lycklig, men dottern är livrädd och går inte in i rummet längre!?!?
  6. 3
    Haha, jag kan inte varit vare sig varken eller sett så klyftig ut

    Ja, det är tur att sonen är lycklig, men dottern är livrädd och går inte in i rummet längre!?!?
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    Nämen.. då får han ju även ha sitt rum ifred för syrran
  8. 4
    Nämen.. då får han ju även ha sitt rum ifred för syrran

Liknande trådar

  1. Jag. Blir. Galen.
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-28, 19:41
  2. jag blir galen, GALEN!!
    By -Helena m AoM- in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-09, 14:54
  3. Blir galen på kläder som inte blir rena
    By PetraKalmar in forum En bra idé
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-10, 06:50
  4. Jag blir galen, galen
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-19, 19:31
  5. Galen blir man
    By hemlig in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 16:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar