Gratis entre till Legoland Danmark...
Resesnack
  1. \\Thomas
    #1

    Gratis entre till Legoland Danmark...

    Inte helt gratis, men nästan, blir det om du köper nästa nummer av Kalle Anka (nr20) där det följer med en biljett för Legoland. Den gäller för en dag och två barn. Har du tänkt att vara där i två dagar, köp två tidningar. Har du fyra barn, köp fyra tidningar. Vi hade tre sådana biljetter ifjol, och inte en min från tjejen i kassan.

    Tidningen kostar 27 svenska kronor. Två barnbiljetter kostar 458 danska kronor.
  2. 1
    Gratis entre till Legoland Danmark... Inte helt gratis, men nästan, blir det om du köper nästa nummer av Kalle Anka (nr20) där det följer med en biljett för Legoland. Den gäller för en dag och två barn. Har du tänkt att vara där i två dagar, köp två tidningar. Har du fyra barn, köp fyra tidningar. Vi hade tre sådana biljetter ifjol, och inte en min från tjejen i kassan.

    Tidningen kostar 27 svenska kronor. Två barnbiljetter kostar 458 danska kronor.
  3. Medlem sedan
    Apr 2000
    #2
    Tack för tips! Vi har redan en gratisbiljett till ena barnet men en till skadar ju inte!
  4. 2
    Tack för tips! Vi har redan en gratisbiljett till ena barnet men en till skadar ju inte!
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Är det något som Kalle Anka har varje år? Jag tror jag läste om det även förra året. Vi funderar eventuellt på legolandbesök i Danmark framöver.
  6. 3
    Är det något som Kalle Anka har varje år? Jag tror jag läste om det även förra året. Vi funderar eventuellt på legolandbesök i Danmark framöver.
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Hur har ni fixat gratisbiljett? Här i USA kan man få gratisbiljett till barn (om vuxen betalar fullt pris) genom kuponger som finns i legobroschyrerna. Vi använde sådana då vi var på Legoland i Carlsbad förra sommaren.
  8. 4
    Hur har ni fixat gratisbiljett? Här i USA kan man få gratisbiljett till barn (om vuxen betalar fullt pris) genom kuponger som finns i legobroschyrerna. Vi använde sådana då vi var på Legoland i Carlsbad förra sommaren.
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Tack för tipset förresten!
  10. 5
    Tack för tipset förresten!
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6
    Vi har barnsemesterkortet och med det går ett barn in gratis. (www.barnsemester.se)
  12. 6
    Vi har barnsemesterkortet och med det går ett barn in gratis. (www.barnsemester.se)
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Ok. Det verkar ju som en bra ide!
  14. 7
    Ok. Det verkar ju som en bra ide!
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8
    Och vi har fått några kuponger för entré på Legoland när vi handlade på Barnens hus föra helgen. Jag har inte läst jättenoga, men jag tror att en kupong gällde som entré för ett barn i två dagar. Man kunde även välja att använda dem på High Chaparall och några andra ställen.
  16. 8
    Och vi har fått några kuponger för entré på Legoland när vi handlade på Barnens hus föra helgen. Jag har inte läst jättenoga, men jag tror att en kupong gällde som entré för ett barn i två dagar. Man kunde även välja att använda dem på High Chaparall och några andra ställen.
  17. \\Thomas
    #9
    Jo, jag tipsade om det ifjol också, men då först när tidningen fanns ute. Du får väl be någon här hemma att köpa tidningen...
  18. 9
    Jo, jag tipsade om det ifjol också, men då först när tidningen fanns ute. Du får väl be någon här hemma att köpa tidningen...
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10
    Jo, jag tyckte mig minnas det. Vi ska inte åka till legoland i år, men om det skulle bli av nästa år så får jag be någon släkting i Sverige att köpa ett par tidningar. Bra tips!
  20. 10
    Jo, jag tyckte mig minnas det. Vi ska inte åka till legoland i år, men om det skulle bli av nästa år så får jag be någon släkting i Sverige att köpa ett par tidningar. Bra tips!
  21. Medlem sedan
    Apr 2000
    #11
    Det är det säkert, jag är inte insatt i det egentligen, vi har fått vårt kort gratis och då är det absolut en bra idé
  22. 11
    Det är det säkert, jag är inte insatt i det egentligen, vi har fått vårt kort gratis och då är det absolut en bra idé

Liknande trådar

  1. Stockholm - Legoland, Danmark
    By aa.jos in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-07, 12:12
  2. Tåg till legoland, Danmark?
    By Lena m T,N,I in forum Resesnack
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-01-11, 19:43
  3. danmark-legoland
    By mama2to in forum Resesnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 14:51
  4. Var i Danmark ligger Legoland?
    By mantra in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-20, 20:16
  5. Legoland i Danmark
    By Quentin in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-05, 22:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar