Svart markis
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Svart markis

    Tycker att det skulle vara väldigt snyggt med en svart markis. Har aldrig sett att någon har det och undrar ifall det blir varmare under en svart än ifall det skulle vara en annan färg.
  2. 1
    Svart markis Tycker att det skulle vara väldigt snyggt med en svart markis. Har aldrig sett att någon har det och undrar ifall det blir varmare under en svart än ifall det skulle vara en annan färg.
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    Det ÄR jättesnyggt. En viss vämealstring får man kanske räkna med men det är nog marginellt. Min bror är i markisbranschen och säger att många väljer grått/mörkgrått i dag.
  4. 2
    Det ÄR jättesnyggt. En viss vämealstring får man kanske räkna med men det är nog marginellt. Min bror är i markisbranschen och säger att många väljer grått/mörkgrått i dag.
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Vad beträffar värmen vet jag ej men jag kan i mitt stilla sinna tänka vilken fröjd den skulle vara för småfågellortar. Innan sommaren är slut kanske du har en Polkaprickig. Tur att dagens markiser går så bra att tvätta.

    Det är sjukt snyggt med svart dock.
  6. 3
    Vad beträffar värmen vet jag ej men jag kan i mitt stilla sinna tänka vilken fröjd den skulle vara för småfågellortar. Innan sommaren är slut kanske du har en Polkaprickig. Tur att dagens markiser går så bra att tvätta.

    Det är sjukt snyggt med svart dock.

Liknande trådar

  1. markis
    By mamma-73 in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 21:12
  2. Markis.......
    By rut123 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 09:13
  3. MARKIS-HJÄLP
    By sienna in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-10, 19:02
  4. Färg på markis?
    By Annika med 3 in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-08, 09:00
  5. Markis till
    By -alli- in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar