maskrosfläckar på tyg
En bra idé
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    maskrosfläckar på tyg

    Någon som vet hur man får bort dessa bruna fläckar som blir av den vita saften i maskrosorna? Tacksam för tips, har fått det på mina "bästaste" sommarbyxor...
    www.marianyckelpiga.se
    Silversmycken på nätet.
  2. 1
    maskrosfläckar på tyg Någon som vet hur man får bort dessa bruna fläckar som blir av den vita saften i maskrosorna? Tacksam för tips, har fått det på mina "bästaste" sommarbyxor...
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Det är en av de svåraste fläckarna som finns. Jag har en del plagg där jag trots idogt arbetande inte fått bort dem. Men är man snabb med galltvål så kan det gå att få bort det mesta.
  4. 2
    Det är en av de svåraste fläckarna som finns. Jag har en del plagg där jag trots idogt arbetande inte fått bort dem. Men är man snabb med galltvål så kan det gå att få bort det mesta.
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3
    sök på maskindiskmedel i det här ämnet, så hittar du ett av mina bästa tips. har dock hört någon eller ett par som råkat ut för missfärgning, men själv har jag aldrig gjort det. hittar du inte, så hojta igen.

    det tar några dygn, just för såna sega fläckar som maskrosor, men det kan det ju vara värt

    lycka till!
  6. 3
    sök på maskindiskmedel i det här ämnet, så hittar du ett av mina bästa tips. har dock hört någon eller ett par som råkat ut för missfärgning, men själv har jag aldrig gjort det. hittar du inte, så hojta igen.

    det tar några dygn, just för såna sega fläckar som maskrosor, men det kan det ju vara värt

    lycka till!
  7. Medlem sedan
    Dec 2008
    #4
    Det funkade faktiskt med Vanish! =)

    Tack för era tips!
    www.marianyckelpiga.se
    Silversmycken på nätet.
  8. 4
    Det funkade faktiskt med Vanish! =)

    Tack för era tips!

Liknande trådar

  1. maskrosfläckar
    By tolovi in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 14:42
  2. Maskrosfläckar
    By * Tess * in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-10, 09:25
  3. Maskrosfläckar?
    By Elinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-13, 22:40
  4. Maskrosfläckar?
    By snigelina in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-01, 10:32
  5. Maskrosfläckar???
    By Matilda med 3 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 20:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar