Sova stående..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Sova stående..

    Det har jag provat på i natt, och är man så trött som mig så funkar det med..*S*

    Dottern har inte alls varit nöjd med tillvaron i natt, allt har varit fel, täcket, kudden, för varmt, för kallt, idiotisk mamma som inte alls fattar när hon vill när hon ligger och gnäller.
    Så jag fick stå brevid hennes och brorsans våningssäng i natt, hon ligger där uppe och hålla henne i handen..gah..

    Två timmars sömn blev det i natt..*S*
    Jag vill inte sätta hela världen i brand- bara tända en liten eld i ditt hjärta.
  2. 1
    Sova stående.. Det har jag provat på i natt, och är man så trött som mig så funkar det med..*S*

    Dottern har inte alls varit nöjd med tillvaron i natt, allt har varit fel, täcket, kudden, för varmt, för kallt, idiotisk mamma som inte alls fattar när hon vill när hon ligger och gnäller.
    Så jag fick stå brevid hennes och brorsans våningssäng i natt, hon ligger där uppe och hålla henne i handen..gah..

    Två timmars sömn blev det i natt..*S*
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Åh - grattis!

    Själv har jag haft svårt att sova pga leverans som inte riktigt är så pass klar som den borde vara... så jag sitter och jobbar nu också.
  4. 2
    Åh - grattis!

    Själv har jag haft svårt att sova pga leverans som inte riktigt är så pass klar som den borde vara... så jag sitter och jobbar nu också.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Har du inte fått sova alls?
    Just nu är jag supertrött, men dottern sover inte så då får jag allt vara vaken med..*S*
  6. 3
    Har du inte fått sova alls?
    Just nu är jag supertrött, men dottern sover inte så då får jag allt vara vaken med..*S*
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Jodå - jag sov mellan 00:30 och 4:20

    Men jag kommer vara sååå trött ikväll... maken är i Schweiz och jag är ensam med barnen så vi får se om jag hänger hos Aff ikväll eller om jag somnar med barnen vid 21:00.
  8. 4
    Jodå - jag sov mellan 00:30 och 4:20

    Men jag kommer vara sååå trött ikväll... maken är i Schweiz och jag är ensam med barnen så vi får se om jag hänger hos Aff ikväll eller om jag somnar med barnen vid 21:00.
  9. Medlem sedan
    Apr 2009
    #5
    Två timmar här också, men p.g.a. att det tog slut mellan dottern och hennes pojkvän igår, jag tycker så synd om fd pojkvännen.
  10. 5
    Två timmar här också, men p.g.a. att det tog slut mellan dottern och hennes pojkvän igår, jag tycker så synd om fd pojkvännen.
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6
    Oj, jobbigt..antar att det var din dotter som valde att göra slut?
  12. 6
    Oj, jobbigt..antar att det var din dotter som valde att göra slut?

Liknande trådar

  1. Kissa stående?
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2011-12-19, 19:51
  2. Stående
    By Lindii in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-07-17, 17:01
  3. Stående bokstäver
    By MissW in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-13, 16:06
  4. Stående....
    By Pia med Nea in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 19:03
  5. Stående träffar!!!
    By ~Milla~ in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 21:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar