Huvudet snurrar bara runt runt....
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Huvudet snurrar bara runt runt....

    Sitter med sonens pappa om hans pappa som gick bort för en månad sen... Ansökan om barnpension, papper från afa, och inser att jag måste ringa Överförmyndarmyndigheten, Hur tusan hanterar exet:s sambo allt? Hon har i alla fall sonen hos sig denna veckan... alla är livrädda att de inte ska få träffa sonen för mig, men vad tusan de är en del av hans familj med.
  2. 1
    Huvudet snurrar bara runt runt.... Sitter med sonens pappa om hans pappa som gick bort för en månad sen... Ansökan om barnpension, papper från afa, och inser att jag måste ringa Överförmyndarmyndigheten, Hur tusan hanterar exet:s sambo allt? Hon har i alla fall sonen hos sig denna veckan... alla är livrädda att de inte ska få träffa sonen för mig, men vad tusan de är en del av hans familj med.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Usch vad jobbigt för dig. Har du någon som kan hjälpa dig med vissa saker? Kan du ta ett snack med ditt ex sambo och reda ut att de int behöver känna oro, jättebra att sonen kan vara där om det känns ok för honom. Jag tänker på er...kram
  4. 2
    Usch vad jobbigt för dig. Har du någon som kan hjälpa dig med vissa saker? Kan du ta ett snack med ditt ex sambo och reda ut att de int behöver känna oro, jättebra att sonen kan vara där om det känns ok för honom. Jag tänker på er...kram

Liknande trådar

  1. Snurrar runt i det blå
    By Cärlek in forum _1209 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-02-21, 08:42
  2. Snurrar runt i kroppen...
    By Anonym in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-07, 20:27
  3. Snurrar era barn runt?
    By Emilise in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 18:26
  4. Snurrar runt i sängen??
    By Veronica & Edvin in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 06:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar