Lite tuffa kläder till flickor?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Lite tuffa kläder till flickor?

    Jag har varit i 4 olika affärer idag med dottern utan att hitta en enda tröja som inte var "töntig", dvs rosa eller glittrig eller med Kitty på..

    Hon vill ha tuffare kläder..7 år och vet minsann vad hon vill ha, problemet är bara att hitta det..*S*

    Igår hade vi turen att hitta 2 par byxor i Ullared som var godkända, men inte en enda tröja dög och jag känner inte för att låta henne gå med tröjor som slutar vid halva ärmen i år..

    Några förslag på affärer med lite coola kläder?
    Jag vill inte sätta hela världen i brand- bara tända en liten eld i ditt hjärta.
  2. 1
    Lite tuffa kläder till flickor? Jag har varit i 4 olika affärer idag med dottern utan att hitta en enda tröja som inte var "töntig", dvs rosa eller glittrig eller med Kitty på..

    Hon vill ha tuffare kläder..7 år och vet minsann vad hon vill ha, problemet är bara att hitta det..*S*

    Igår hade vi turen att hitta 2 par byxor i Ullared som var godkända, men inte en enda tröja dög och jag känner inte för att låta henne gå med tröjor som slutar vid halva ärmen i år..

    Några förslag på affärer med lite coola kläder?
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2
    Kolla upp märket Wild Mango. (Jag har varit på homeparty men man kan även beställa från deras hemsida) Till tjejerna finns där en massa "rockiga" kläder med snygga detaljer, ser ut som tatueringar, elgitarrer mm Även snygga små detaler som spännen och sömmar. Superbra kvalitet dessutom.
  4. 2
    Kolla upp märket Wild Mango. (Jag har varit på homeparty men man kan även beställa från deras hemsida) Till tjejerna finns där en massa "rockiga" kläder med snygga detaljer, ser ut som tatueringar, elgitarrer mm Även snygga små detaler som spännen och sömmar. Superbra kvalitet dessutom.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Åh tack, ska genast kolla upp det!
  6. 3
    Åh tack, ska genast kolla upp det!
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Det beror ju lite på vad hon tycker är tufft. Om hon accepterar enfärgade tröjor så finns det ju på POP men även på t ex HM. Theo har nästan bara enfärgade tenniströjor som jag köper på HM, han vill inte har tröjor med tryck längre.

    Annars har ju J-store och Stadium kläder som är lite "tuffare". Åhléns kan man också hitta guldkorn hos ibland. Beroende på hur petig dottern är så finns ju pojkavdelningen hos de stora kedjorna att titta på.
  8. 4
    Det beror ju lite på vad hon tycker är tufft. Om hon accepterar enfärgade tröjor så finns det ju på POP men även på t ex HM. Theo har nästan bara enfärgade tenniströjor som jag köper på HM, han vill inte har tröjor med tryck längre.

    Annars har ju J-store och Stadium kläder som är lite "tuffare". Åhléns kan man också hitta guldkorn hos ibland. Beroende på hur petig dottern är så finns ju pojkavdelningen hos de stora kedjorna att titta på.
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Jag har köpt en del på Rabdido och min dotter (snart 7) gillar deras kläder. Inte stentuffa, men det finns ganska "lagom" plagg för barn i den ålder.
    Sedan hittar hon dödskalle-t-shirtar på marknader och blir överlycklig!
  10. 5
    Jag har köpt en del på Rabdido och min dotter (snart 7) gillar deras kläder. Inte stentuffa, men det finns ganska "lagom" plagg för barn i den ålder.
    Sedan hittar hon dödskalle-t-shirtar på marknader och blir överlycklig!
  11. Medlem sedan
    Aug 2000
    #6
    NK:s barnbutik har många bra märken tycker jag.
  12. 6
    NK:s barnbutik har många bra märken tycker jag.
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Zara, JC, HM, Molo, Rockfella, Mio my mio, Diesel osv
  14. 7
    Zara, JC, HM, Molo, Rockfella, Mio my mio, Diesel osv

Liknande trådar

  1. Var hitta tuffa kläder?
    By sandra88 in forum Bebiskläder
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 14:13
  2. tuffa kläder.
    By Hanniiisen in forum _0805 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 18:11
  3. Tuffa kläder till 12-åring
    By NetteR in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 09:47
  4. Tuffa kläder till flickor...
    By Ullii in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 11:33
  5. Var finns tuffa stora kläder?
    By mamma T in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 21:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar