Hans val - hans problem? - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #21
    Jag skulle absolut kunna skämmas i lila-kostymen-läget, speciellt om det var så att både jag och mannens föräldrar hade förklarat för mannen att en annan kostym vore lämplig. Jag har nog aldrig skämts för det min man har på sig, men jag fick en plötslig flashback till den cerise (!) vinterjacka som en tidigare pojkvän hade. Brr, den var ruggig.
  2. 21
    Jag skulle absolut kunna skämmas i lila-kostymen-läget, speciellt om det var så att både jag och mannens föräldrar hade förklarat för mannen att en annan kostym vore lämplig. Jag har nog aldrig skämts för det min man har på sig, men jag fick en plötslig flashback till den cerise (!) vinterjacka som en tidigare pojkvän hade. Brr, den var ruggig.
  3. Medlem sedan
    May 2008
    #22
    Jag också - vem fan vill skylta med att man är ihop med en TÖLP liksom? (OM man nu var det - B knotar inte över just klädkoder vid festligare tillfällen.)
    Urrrrk.
  4. 22
    Jag också - vem fan vill skylta med att man är ihop med en TÖLP liksom? (OM man nu var det - B knotar inte över just klädkoder vid festligare tillfällen.)
    Urrrrk.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #23
    Nej, men jag utgår ifrån att ens partner tycker att man ser okej ut när man går iväg tillsammans.
  6. 23
    Nej, men jag utgår ifrån att ens partner tycker att man ser okej ut när man går iväg tillsammans.
  7. Medlem sedan
    May 1999
    #24
    Så du skulle ha kunnat göra slut med en snubbe bara för att han inte vill ha på sig sånna kläder DU vill att han ska ha, menar du?
    Hoppas jag har fattat fel.
  8. 24
    Så du skulle ha kunnat göra slut med en snubbe bara för att han inte vill ha på sig sånna kläder DU vill att han ska ha, menar du?
    Hoppas jag har fattat fel.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #25
    Ni och vi Och inte har jag vett att skämmas för att jag skulle skämmas heller
  10. 25
    Ni och vi Och inte har jag vett att skämmas för att jag skulle skämmas heller
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #26
    njaaa jag skulle nog inte gilla det. Jag har å andra sidan jättesvårt att tro att min man skulle göra nåt sånt så jag personligen behöver inte oroa mig för det.

    Jag håller med dig i enhetstänket. Vi är lite lika i hur vi tänker där min man och jag och i mycket annat också. Annars hade vi nog inte varit ett par.
  12. 26
    njaaa jag skulle nog inte gilla det. Jag har å andra sidan jättesvårt att tro att min man skulle göra nåt sånt så jag personligen behöver inte oroa mig för det.

    Jag håller med dig i enhetstänket. Vi är lite lika i hur vi tänker där min man och jag och i mycket annat också. Annars hade vi nog inte varit ett par.
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #27
    Ja det hoppas jag med att jag fattar fel..
  14. 27
    Ja det hoppas jag med att jag fattar fel..
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #28
    Du har inte fattat fel, men du tar i lite, tror jag. Det gäller ju inte bara kläderna. Det gäller inställningen till livet och andra. Och den inställningen avspeglar sig i en massa olika val man gör.

    Jag har gjort slut med en kille för att han var allergisk mot nötter. Jag kunde inte tänka mig ett liv utan nötter
  16. 28
    Du har inte fattat fel, men du tar i lite, tror jag. Det gäller ju inte bara kläderna. Det gäller inställningen till livet och andra. Och den inställningen avspeglar sig i en massa olika val man gör.

    Jag har gjort slut med en kille för att han var allergisk mot nötter. Jag kunde inte tänka mig ett liv utan nötter
  17. Medlem sedan
    May 2001
    #29

    Jag kan känna likadant

    men han skulle aldrig tycka att jag var "fel". Han är helt bortom all räddning när det gäller "rätt" och "konventioner" och uppfattar således inte heller om jag skulle vara det. Fast vill han vara fin, det är inte det jag menar, han tycker bara inte att det är viktigt med sånt som kostym, eller slips, eller annat förbestämt.
  18. 29
    Jag kan känna likadant men han skulle aldrig tycka att jag var "fel". Han är helt bortom all räddning när det gäller "rätt" och "konventioner" och uppfattar således inte heller om jag skulle vara det. Fast vill han vara fin, det är inte det jag menar, han tycker bara inte att det är viktigt med sånt som kostym, eller slips, eller annat förbestämt.
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #30
    Haha. Jag har inte heller behövt skämmas för min man. Jag bara vet att jag skulle kunna göra det. Och det är väl klart att det handlar om beteende. Men hur man klär sig är ju ett betende.
  20. 30
    Haha. Jag har inte heller behövt skämmas för min man. Jag bara vet att jag skulle kunna göra det. Och det är väl klart att det handlar om beteende. Men hur man klär sig är ju ett betende.
  21. Medlem sedan
    May 2005
    #31
    Fasen, MaryT. Vad har du gjort se´n igår? Det här är ju helt på pricken
  22. 31
    Fasen, MaryT. Vad har du gjort se´n igår? Det här är ju helt på pricken
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #32
    Nej, jag har förstått det.
  24. 32
    Nej, jag har förstått det.
  25. MaryT
    #33
    Gjort sen igår??..*hänger inte med*
  26. 33
    Gjort sen igår??..*hänger inte med*
  27. Medlem sedan
    May 2005
    #34
    Ja, vad är det för j***a sätt att inte lyssna, liksom?
  28. 34
    Ja, vad är det för j***a sätt att inte lyssna, liksom?
  29. Medlem sedan
    May 2005
    #35
    Ööööhhh? Var det inte igår som jag inte fattade vad du menade och så skrev du nå´t om att vara ur gängorna eller nå´t? Äh, glöm det. Jag bara tycker att du skriver så bra idag. Igen
  30. 35
    Ööööhhh? Var det inte igår som jag inte fattade vad du menade och så skrev du nå´t om att vara ur gängorna eller nå´t? Äh, glöm det. Jag bara tycker att du skriver så bra idag. Igen
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #36
    Det gör inte Mannen heller. Knotar, alltså.

    Jag är inte ihop med en tölp, Alltså ska han inte heller se ut som en tölp
  32. 36
    Det gör inte Mannen heller. Knotar, alltså.

    Jag är inte ihop med en tölp, Alltså ska han inte heller se ut som en tölp
  33. Medlem sedan
    May 2005
    #37
    Men eller hur. Annars hade ni inte varit ett par. Är det så konstigt?
  34. 37
    Men eller hur. Annars hade ni inte varit ett par. Är det så konstigt?
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Hans ex
    By Anonym/svartsjuk in forum Kärlek & relationer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-05-07, 15:21
  2. Vad är hans problem???
    By fembarnsmamma in forum Autismspektrum
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-02-19, 23:32
  3. min som o hans snopp
    By anonymt namn in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-25, 17:30
  4. Hans
    By xyzzy in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 14:01
  5. Hans...
    By Suziq in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 14:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar