Idag gick det
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Idag gick det

    bra å ta blodprov. Hon slapp å sticka mig i fingret iaf. Det gäller nog att ha rätt sköterska på labbet.. Jag älskar butterflyen och värmen i handen.. då är det okej och ta blodprov..
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    Idag gick det bra å ta blodprov. Hon slapp å sticka mig i fingret iaf. Det gäller nog att ha rätt sköterska på labbet.. Jag älskar butterflyen och värmen i handen.. då är det okej och ta blodprov..
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Du får komma till mig, jag brukar vara/bli populär bland stickrädda, har mina små tricks
  4. 2
    Du får komma till mig, jag brukar vara/bli populär bland stickrädda, har mina små tricks
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    inte så stickrädd nu förtiden men svårstucken därför har jag butterfly. Du är säkert jätteduktig.. ett gult och ett lila rör??
  6. 3
    inte så stickrädd nu förtiden men svårstucken därför har jag butterfly. Du är säkert jätteduktig.. ett gult och ett lila rör??
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4
    Hihi, samma här! Är också omtyckt bland de stickrädda.
    I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear. - Martin Luther King, Jr.

    Orkar du mer av mig? www.vickansdagar.com
  8. 4
    Hihi, samma här! Är också omtyckt bland de stickrädda.
  9. Medlem sedan
    May 1999
    #5
    Alltså..
    Jag blir lite nervös på mina egna accosiationer (eller hur det stavas) för jag tänker bara: Butterflykniv.
    Så.. vad ÄR det för fjäril Du har som hjälpmedel?
    /Okunnig -60
  10. 5
    Alltså..
    Jag blir lite nervös på mina egna accosiationer (eller hur det stavas) för jag tänker bara: Butterflykniv.
    Så.. vad ÄR det för fjäril Du har som hjälpmedel?
    /Okunnig -60
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    vilka då? Jag kan behärska mig - men det kostar på! det verkar inte bli bättre med åldern heller ... snarare åt andra hållet! lite trist läge ...
  12. 6
    vilka då? Jag kan behärska mig - men det kostar på! det verkar inte bli bättre med åldern heller ... snarare åt andra hållet! lite trist läge ...
  13. Medlem sedan
    Oct 1999
    #7
    En sådan här!

    I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear. - Martin Luther King, Jr.

    Orkar du mer av mig? www.vickansdagar.com
  14. 7
    En sådan här!

  15. Medlem sedan
    Apr 2002
    #8
    hehe... en nål som har vinge på sig och slang från nålen till röret dom stoppar in rör i.. du vet.. så man inte får trycket vid ådran.. då får jag stora blåmärken å jag som tar så ofta, vill ju inte se ut som en narkoman..
  16. 8
    hehe... en nål som har vinge på sig och slang från nålen till röret dom stoppar in rör i.. du vet.. så man inte får trycket vid ådran.. då får jag stora blåmärken å jag som tar så ofta, vill ju inte se ut som en narkoman..
  17. Medlem sedan
    May 1999
    #9
    Men.... vad gör man med en sån?
  18. 9
    Men.... vad gör man med en sån?
  19. Medlem sedan
    May 1999
    #10
    NU fattar jag!
  20. 10
    NU fattar jag!
  21. Medlem sedan
    Oct 1999
    #11
    Man sticker folk!

    Det är en kanyl för blodprovstagning som är mycket finare och mer skonsam för patienten. Lättare att sticka med och lättare att sticka svårstuckna patienter med.
    I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear. - Martin Luther King, Jr.

    Orkar du mer av mig? www.vickansdagar.com
  22. 11
    Man sticker folk!

    Det är en kanyl för blodprovstagning som är mycket finare och mer skonsam för patienten. Lättare att sticka med och lättare att sticka svårstuckna patienter med.
  23. Medlem sedan
    Apr 2002
    #12
    man sticker folk.. *flinar*

    hurra för butterflyen.
  24. 12
    man sticker folk.. *flinar*

    hurra för butterflyen.

Liknande trådar

  1. Idag när jag var ute och gick
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2012-03-19, 06:57
  2. Så här gick det idag:
    By Gabricia in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-12-09, 09:22
  3. Tur jag gick idag
    By MYZOXE! in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 20:42
  4. UL idag gick bra
    By ulle75 in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-27, 12:06
  5. Det gick bra idag! :)
    By -ME- in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 19:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar