Jag skriver så sällan här men nu....
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Jag skriver så sällan här men nu....

    måste jag bara skriva. VAD VAR DET JAG SA? Tänk vad annorlunda man kan tänka och agera då man står på "andra sidan".

    Åh, nu kommer det igen...VAD VAR DET JAG SA?
  2. 1
    Jag skriver så sällan här men nu.... måste jag bara skriva. VAD VAR DET JAG SA? Tänk vad annorlunda man kan tänka och agera då man står på "andra sidan".

    Åh, nu kommer det igen...VAD VAR DET JAG SA?
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Men det är ju inte samma saaaaak
  4. 2
    Men det är ju inte samma saaaaak
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3

    Och precis som alltid...

    kommer det även denna gång finnas de som säger att de inte bryr sig eller tar det hela på så stort allvar...tills de själva får en fet smäll av det berömda basebollträt.
  6. 3
    Och precis som alltid... kommer det även denna gång finnas de som säger att de inte bryr sig eller tar det hela på så stort allvar...tills de själva får en fet smäll av det berömda basebollträt.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Klok som en uggla imt
  8. 4
    Klok som en uggla imt
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    Jo men jo.
  10. 5
    Jo men jo.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    ... eller får läsa rena olaga hot uttalade om sig...
  12. 6
    ... eller får läsa rena olaga hot uttalade om sig...
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Olaga hot ska anmälas. Skitsnack är tyvärr mänskligt, men går det över den gränsen _ska_ det anmälas.
    Och det borde ju då vara redax uppgift.
  14. 7
    Olaga hot ska anmälas. Skitsnack är tyvärr mänskligt, men går det över den gränsen _ska_ det anmälas.
    Och det borde ju då vara redax uppgift.
  15. Medlem sedan
    May 2008
    #8
    Det där är min favoritmening i hela världen också, pilutta dig!!
  16. 8
    Det där är min favoritmening i hela världen också, pilutta dig!!
  17. Medlem sedan
    Aug 2007
    #9

    DU SA DET OCKSÅ!

    Jag ska kontakt med SMHI för jag tror att jag kan spå. Ny karriär på gång.
  18. 9
    DU SA DET OCKSÅ! Jag ska kontakt med SMHI för jag tror att jag kan spå. Ny karriär på gång.
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10
    Och jag som trodde det var "sila mygg och svälja kameler", visst är det du som brukar skriva det?
  20. 10
    Och jag som trodde det var "sila mygg och svälja kameler", visst är det du som brukar skriva det?
  21. Medlem sedan
    May 2008
    #11
    Jag inte bara sa det, jag hällde upp ett glas Sangria och lät showen börja här. Mycket underhållande må jag säga - imorgon hoppas jag att få se Mary T och Marib ta på sig trikåerna och köra några ronder med gyttjebrottning framför webcam.
  22. 11
    Jag inte bara sa det, jag hällde upp ett glas Sangria och lät showen börja här. Mycket underhållande må jag säga - imorgon hoppas jag att få se Mary T och Marib ta på sig trikåerna och köra några ronder med gyttjebrottning framför webcam.
  23. Medlem sedan
    May 2008
    #12
    Näe, däremot så tror jag att det var jag som införde begreppen "flyga under radarn" och "ha rosa glasögon på sig" här och båda var liksom så användbara på just AfF att de har fastnat och blivit flitigt använda.

    Tänka sig.
  24. 12
    Näe, däremot så tror jag att det var jag som införde begreppen "flyga under radarn" och "ha rosa glasögon på sig" här och båda var liksom så användbara på just AfF att de har fastnat och blivit flitigt använda.

    Tänka sig.
  25. Medlem sedan
    Sep 2002
    #13
    Haha, i och runt en tråd med/om rosa glasögon fick jag inte mindre än 7 stängda inlägg. Personligt rekord. I mina ögon var alla inläggen ok.

    Då kan jag alltså konstatera att stängningarna måste vara ditt fel
  26. 13
    Haha, i och runt en tråd med/om rosa glasögon fick jag inte mindre än 7 stängda inlägg. Personligt rekord. I mina ögon var alla inläggen ok.

    Då kan jag alltså konstatera att stängningarna måste vara ditt fel
  27. Medlem sedan
    May 2008
    #14
    Jag fick inte mindre än TIO inlägg stängda i samma tråd så - vi sitter i samma båt!

    Jag överklagade dock hela tråden och fick rätt=öppnade inlägg.
  28. 14
    Jag fick inte mindre än TIO inlägg stängda i samma tråd så - vi sitter i samma båt!

    Jag överklagade dock hela tråden och fick rätt=öppnade inlägg.
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15
    Ja, de känner vi igen båda

    Jag ser fram emot när boken "aff´s historia" kommer ut. Med kända citat och händelser
  30. 15
    Ja, de känner vi igen båda

    Jag ser fram emot när boken "aff´s historia" kommer ut. Med kända citat och händelser
  31. Medlem sedan
    Sep 2002
    #16
    Jo, mina öppnades också men det dröjde ju onekligen en stund.

    Tvåsiffrigt alltså, någon måste ha haft kramp i stängafingret efter att den tråden var klar.
  32. 16
    Jo, mina öppnades också men det dröjde ju onekligen en stund.

    Tvåsiffrigt alltså, någon måste ha haft kramp i stängafingret efter att den tråden var klar.
  33. Medlem sedan
    Nov 1999
    #17
    Jag tror att "OÄFs Historia" räcker som underlag för en hel bok faktiskt. Spännande! Om fler blir bannade imorgon så kan de ju sätta sig och skriva den boken tillsammans med all tid de får över...=)
  34. 17
    Jag tror att "OÄFs Historia" räcker som underlag för en hel bok faktiskt. Spännande! Om fler blir bannade imorgon så kan de ju sätta sig och skriva den boken tillsammans med all tid de får över...=)
  35. Medlem sedan
    May 2008
    #18
    "Gå loss på med ett baseballträ" är ju en annan gammal klassiker. Den har dock inte jag myntat.
  36. 18
    "Gå loss på med ett baseballträ" är ju en annan gammal klassiker. Den har dock inte jag myntat.
  37. Medlem sedan
    Nov 1999
    #19
    Nä, den tror jag det var LillaE som myntade.

    *Övar på svingen*
  38. 19
    Nä, den tror jag det var LillaE som myntade.

    *Övar på svingen*
  39. Medlem sedan
    Aug 2007
    #20

    Bah! Det var mitt huvud som skulle slås

    men det var inte jag som höll i baseballträt eller som myntade de orden.
  40. 20
    Bah! Det var mitt huvud som skulle slås men det var inte jag som höll i baseballträt eller som myntade de orden.

Liknande trådar

  1. Skriver sällan här nu för tiden...
    By pinja in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-05, 20:58
  2. Skriver sällan men läser
    By Tjorven v.17 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 07:17
  3. Skriver sällan...
    By Thess 69,8 (75,4->67) in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 13:59
  4. Skriver sällan men jihooooooo
    By binks in forum _96 Alla barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 16:27
  5. Skriver för sällan :-)
    By solblomman in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 15:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar