Audi Q7 eller Volvo XC90?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Audi Q7 eller Volvo XC90?

    Ni MÅSTE välja någon av bilarna. Det finns inga "pengar i handen" eller byta till något annat. Ni är piskade att välja - vilken väljer ni?
  2. 1
    Audi Q7 eller Volvo XC90? Ni MÅSTE välja någon av bilarna. Det finns inga "pengar i handen" eller byta till något annat. Ni är piskade att välja - vilken väljer ni?
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Rent estetiskt: Audi Q7, den är läcker..
  4. 2
    Rent estetiskt: Audi Q7, den är läcker..
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Mäh? Hur är detta en fråga öht? Volvo XC90 såklart?
  6. 3
    Mäh? Hur är detta en fråga öht? Volvo XC90 såklart?
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Ja, visst är den det? Den ser bara GIGANTISK ut. Som en förstorad superskalbagge. Men den är underbar att köra.
  8. 4
    Ja, visst är den det? Den ser bara GIGANTISK ut. Som en förstorad superskalbagge. Men den är underbar att köra.
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Är det så? Varfördårå?
  10. 5
    Är det så? Varfördårå?
  11. Medlem sedan
    Feb 2005
    #6
    Volvon. Det är min drömbil. Men den skulle vara helt onödig, eftersom vi varken behöver den för storlekens skull, soppaförbrukningens skull, eller det brutala lånet man behöver ta för att betala det brutala priset (antar att Audin är likvärdig eller värre)
    *** Värd hos allt för föräldrar ***
  12. 6
    Volvon. Det är min drömbil. Men den skulle vara helt onödig, eftersom vi varken behöver den för storlekens skull, soppaförbrukningens skull, eller det brutala lånet man behöver ta för att betala det brutala priset (antar att Audin är likvärdig eller värre)
  13. Medlem sedan
    Dec 2007
    #7
    Men hallå, jag kör i dagsläget en Citroën AX från 1800-talet. XC90 är min dröm!!!
  14. 7
    Men hallå, jag kör i dagsläget en Citroën AX från 1800-talet. XC90 är min dröm!!!
  15. Medlem sedan
    Jun 2002
    #8
    Alltså jag gillar Audi egentligen.. men säger nog ändå Volvon ändå..
  16. 8
    Alltså jag gillar Audi egentligen.. men säger nog ändå Volvon ändå..
  17. Medlem sedan
    Apr 2008
    #9
    Audin är värre. Bränsleförbrukningen är inte särskilt anmärkningsvärd, inte om man ser till att de förbrukar ungefär samma som storleksklassen under.
  18. 9
    Audin är värre. Bränsleförbrukningen är inte särskilt anmärkningsvärd, inte om man ser till att de förbrukar ungefär samma som storleksklassen under.
  19. Medlem sedan
    Apr 2008
    #10
    Citroen var alltså de SANNA pionjärerna på bilfronten! *impad över Malojelis antikvitet* Är det en sådan där som sätter sig på marken när den står still? Som en stor trött padda?
  20. 10
    Citroen var alltså de SANNA pionjärerna på bilfronten! *impad över Malojelis antikvitet* Är det en sådan där som sätter sig på marken när den står still? Som en stor trött padda?
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Volvo xc90 hamnade väl på förstaplatsen (eller hur man nu ska uttrycka sig) över flest och störst fel när verstäderna listade för några månader sen? Ändå övervägde vi en sån ett tag men nej, jag väljer helt klart audin.
  22. 11
    Volvo xc90 hamnade väl på förstaplatsen (eller hur man nu ska uttrycka sig) över flest och störst fel när verstäderna listade för några månader sen? Ändå övervägde vi en sån ett tag men nej, jag väljer helt klart audin.
  23. Medlem sedan
    Apr 2008
    #12
    Ja, jag tycker emellanåt att Audin ser ut som en hamburgare i fronten. Men den är dessvärre mycket, mycket skönare att köra.
  24. 12
    Ja, jag tycker emellanåt att Audin ser ut som en hamburgare i fronten. Men den är dessvärre mycket, mycket skönare att köra.
  25. Medlem sedan
    Apr 2008
    #13
    Jag har haft XC90 och den ÄR verkligen tveksam i kvaliteten. Den toppar samtliga listor en bil inte vill vara på. Audin vet jag inte riktigt var den befinner sig, faktiskt.
  26. 13
    Jag har haft XC90 och den ÄR verkligen tveksam i kvaliteten. Den toppar samtliga listor en bil inte vill vara på. Audin vet jag inte riktigt var den befinner sig, faktiskt.
  27. Medlem sedan
    Sep 2005
    #14
    Jag hade helt klart valt den! kan tänka mig att den är fin att köra också
  28. 14
    Jag hade helt klart valt den! kan tänka mig att den är fin att köra också
  29. Medlem sedan
    Dec 2007
    #15
    Ja, vi har en sådan också. Vi har fem st. Jag vill inte prata om det.
  30. 15
    Ja, vi har en sådan också. Vi har fem st. Jag vill inte prata om det.
  31. Medlem sedan
    Nov 2003
    #16

    är det ett val menar du?!...

    ...mellan dom två?!... nääää - Volvon spelar inte ens i den divisionen!!!

    AUDIN!!!...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  32. 16
    är det ett val menar du?!... ...mellan dom två?!... nääää - Volvon spelar inte ens i den divisionen!!!

    AUDIN!!!...
  33. Medlem sedan
    Apr 2001
    #17
    Det får bli audin för volvon ser ut som en babian!
  34. 17
    Det får bli audin för volvon ser ut som en babian!
  35. Medlem sedan
    Aug 2007
    #18

    Min man sa "lätt en Q7 :a"

    Jag hade tagit vilken som bara färgen var snygg.
  36. 18
    Min man sa "lätt en Q7 :a" Jag hade tagit vilken som bara färgen var snygg.
  37. Medlem sedan
    Apr 2008
    #19
    Man kan köpa en stor presenning och liksom bara låta den glida över bilarna. Då ser man dem inte när man går förbi. Eller köpa några cab-täcken och låtsas att det är sådana dyrgripar att de inte kan besudlas av de ovärdigas blickar. Gratis tips, så här på onsdagskvällen.
  38. 19
    Man kan köpa en stor presenning och liksom bara låta den glida över bilarna. Då ser man dem inte när man går förbi. Eller köpa några cab-täcken och låtsas att det är sådana dyrgripar att de inte kan besudlas av de ovärdigas blickar. Gratis tips, så här på onsdagskvällen.
  39. Medlem sedan
    Apr 2002
    #20
    ingen aning.. Volvo kanske..
  40. 20
    ingen aning.. Volvo kanske..
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Volvo xc90
    By 4-barns mamman in forum Bilsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 18:03
  2. Chrysler eller xc90?
    By anonymt namn in forum Bilsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-01, 23:59
  3. Volvo XC90
    By Petra-4barn in forum Bilsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-21, 10:37
  4. Om Volvo XC90
    By fixfia in forum Bilsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 19:06
  5. Volvo XC90?
    By LiZ. in forum Bilsnack
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 22:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar