analsex
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Aug 2009
    #1

    analsex

    de pratas så mycket om analsex ,är det så skönt som alla säger ,då ja har alldrig provat det .vad är skillnaden ?
  2. 1
    analsex de pratas så mycket om analsex ,är det så skönt som alla säger ,då ja har alldrig provat det .vad är skillnaden ?
  3. Anonym_man
    #2
    Personligen tycker jag att penetrera analt är överskattat, det som lockar är det förbjudna. Att däremot bli penetrerad analt är en höjdare.
  4. 2
    Personligen tycker jag att penetrera analt är överskattat, det som lockar är det förbjudna. Att däremot bli penetrerad analt är en höjdare.
  5. Medlem sedan
    Aug 2009
    #3
    ja det stämmer nog,men i mitt fall,så är ja mer rädd at det ska göra ont på kvinnan
  6. 3
    ja det stämmer nog,men i mitt fall,så är ja mer rädd at det ska göra ont på kvinnan
  7. Medlem sedan
    Aug 2008
    #4
    För mig är känslan nästan den samma vid vaginalt som analt. Jag måste i alla fall få klit.stimulans oavsett. Mannen tycker känslan är olika så det brukar bli varannan gång.
  8. 4
    För mig är känslan nästan den samma vid vaginalt som analt. Jag måste i alla fall få klit.stimulans oavsett. Mannen tycker känslan är olika så det brukar bli varannan gång.
  9. Medlem sedan
    Aug 2009
    #5
    jaha de var de ja tänkte att de är ingen större skillnad
  10. 5
    jaha de var de ja tänkte att de är ingen större skillnad
  11. Anonym
    #6
    Jag älskar analsex (är kvinna)! Tycker det är så enormt mycket skönare.
    Fingrar, dildo eller kuk spelar inte så stor roll.
  12. 6
    Jag älskar analsex (är kvinna)! Tycker det är så enormt mycket skönare.
    Fingrar, dildo eller kuk spelar inte så stor roll.
  13. Anonym
    #7
    Jag med och är man....ja hetro
  14. 7
    Jag med och är man....ja hetro
  15. Medlem sedan
    Feb 2000
    #8

    Jag tycker...

    att det är rätt ointressant. Har provat inte upptäckt det fantastiska...
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  16. 8
    Jag tycker... att det är rätt ointressant. Har provat inte upptäckt det fantastiska...
  17. Anonym
    #9
    Jag skulle hemskt gärna vilja testa, men vågar inte. Killen har fått in typ ollonet, men det gjorde så ont att jag nästan grinade så han var tvungen att sluta.
    Spelar ingen roll hur mycket glid vi har eller hur mycket vi tänjer först med fingarna.

    Jag kan tänka mig att det är skönt då det väl går. Jag älskar att ha hans finger i analen och hans kuk samtidigt i fittan, kommer som ett skott.

    Men, jag vill inte skada ringmuskeln, så jag vågar helt enkelt inte testa hela vägen. Trist.
  18. 9
    Jag skulle hemskt gärna vilja testa, men vågar inte. Killen har fått in typ ollonet, men det gjorde så ont att jag nästan grinade så han var tvungen att sluta.
    Spelar ingen roll hur mycket glid vi har eller hur mycket vi tänjer först med fingarna.

    Jag kan tänka mig att det är skönt då det väl går. Jag älskar att ha hans finger i analen och hans kuk samtidigt i fittan, kommer som ett skott.

    Men, jag vill inte skada ringmuskeln, så jag vågar helt enkelt inte testa hela vägen. Trist.
  19. Anonym
    #10
    Det kan vara så...säger inte att det är..men din rädsla kan vara problemet..att man spänner sig för vad som kan hända....RFSU..har en liten handbok i ämnet...som heter Praktika för analsex ...som är läsvärd
  20. 10
    Det kan vara så...säger inte att det är..men din rädsla kan vara problemet..att man spänner sig för vad som kan hända....RFSU..har en liten handbok i ämnet...som heter Praktika för analsex ...som är läsvärd
  21. Anonym
    #11
    Jag hade gärna testat också men det blir likadant för mig. Gör oehört ont och det funkar bara inte. Hur försiktiga och avslappnade vi är. Kan man vara olika tänjbar där bak? Jag har problem med torra slemhinnor så det kanske kan påverka eftersom jag är allmänt skör i underlivet och spricker både här och där lätt.
  22. 11
    Jag hade gärna testat också men det blir likadant för mig. Gör oehört ont och det funkar bara inte. Hur försiktiga och avslappnade vi är. Kan man vara olika tänjbar där bak? Jag har problem med torra slemhinnor så det kanske kan påverka eftersom jag är allmänt skör i underlivet och spricker både här och där lätt.
  23. Anonyma Frun
    #12
    Det är så otroligt skönt. Kan bara säga det. Testa!
  24. 12
    Det är så otroligt skönt. Kan bara säga det. Testa!
  25. Anonym
    #13
    Teknik säger jag.
    Man ska "trycka på" som när man går på toa så går det lättare
    Annars är det lätt att man spänner sig och då gör det ont.
  26. 13
    Teknik säger jag.
    Man ska "trycka på" som när man går på toa så går det lättare
    Annars är det lätt att man spänner sig och då gör det ont.
  27. Medlem sedan
    Jan 2005
    #14
    Har inte provat och kommer nog inte göra det heller. Är inte intresserad alls, finns så mycket annat som är intressantare
  28. 14
    Har inte provat och kommer nog inte göra det heller. Är inte intresserad alls, finns så mycket annat som är intressantare
  29. blomma
    #15
    Jag tycker att det kan vara väldigt skönt ibland. Tycker både om känslan och tänder på det "förbjudna".

    Maken tänder nog mer på det "förbjudna" samt att jag tänder på det mer än den rent fysiska känslan, för jag tror faktiskt att det bara är trångt vid själva analen och inte invärtes s a s. Om man läser porrnoveller osv får man ju intrycket att det skulle vara så "trångt och skönt" för mannen att ta analt men jag tror faktiskt inte det. Maken tycker det det fysiskt är skönare att ta vaginalt.
  30. 15
    Jag tycker att det kan vara väldigt skönt ibland. Tycker både om känslan och tänder på det "förbjudna".

    Maken tänder nog mer på det "förbjudna" samt att jag tänder på det mer än den rent fysiska känslan, för jag tror faktiskt att det bara är trångt vid själva analen och inte invärtes s a s. Om man läser porrnoveller osv får man ju intrycket att det skulle vara så "trångt och skönt" för mannen att ta analt men jag tror faktiskt inte det. Maken tycker det det fysiskt är skönare att ta vaginalt.
  31. Medlem sedan
    Oct 2007
    #16
    Här är en som har testat det, men gillar det inte alls!! Det gör bara ont, och är inte ett dugg skönt.
    Så jag tycker att det är helt överskattat med analsex, och vill hellre använda hålet intill. Mycket skönare och mysigare
  32. 16
    Här är en som har testat det, men gillar det inte alls!! Det gör bara ont, och är inte ett dugg skönt.
    Så jag tycker att det är helt överskattat med analsex, och vill hellre använda hålet intill. Mycket skönare och mysigare
  33. Medlem sedan
    Mar 2009
    #17
    Som TS skriver "Det pratas mycket om ..." som om tonårssex mycket prat lite verkstad jo jag tror nog att det pratas mycket men att det är få som verkligen gillar det. Jag vill inte ens prova känns lika ointressant att sätta ollonet där som att sätta tungan där men visst jag utgår från mig själv
  34. 17
    Som TS skriver "Det pratas mycket om ..." som om tonårssex mycket prat lite verkstad jo jag tror nog att det pratas mycket men att det är få som verkligen gillar det. Jag vill inte ens prova känns lika ointressant att sätta ollonet där som att sätta tungan där men visst jag utgår från mig själv
  35. Anonym
    #18
    Ja du gör ju det. Jag är iaf glad att jag inte missat det i mitt liv
  36. 18
    Ja du gör ju det. Jag är iaf glad att jag inte missat det i mitt liv
  37. Anonym
    #19
    Det är överskattat.

    Det är inte trängre i rumpan än i vagina, tvärtom.
    Ringmuskeln är inte heller trängre, den öppnar sig och behåller detta läge till skillnad från muskulaturen i slidöppningen. Det tar längre tid att tränga in genom analöppningen så någon spontan sex blir det inte fråga om. Det krävs glidmedel.

    Att få något i rumpan påminner mest om massage. Det är skönt på sitt sätt men jag tycker inte det är sexuellt upphetsande.
  38. 19
    Det är överskattat.

    Det är inte trängre i rumpan än i vagina, tvärtom.
    Ringmuskeln är inte heller trängre, den öppnar sig och behåller detta läge till skillnad från muskulaturen i slidöppningen. Det tar längre tid att tränga in genom analöppningen så någon spontan sex blir det inte fråga om. Det krävs glidmedel.

    Att få något i rumpan påminner mest om massage. Det är skönt på sitt sätt men jag tycker inte det är sexuellt upphetsande.

Liknande trådar

  1. analsex.
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-30, 15:51
  2. Analsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 11:17
  3. analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 21:02
  4. Analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 17:58
  5. Analsex?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 19:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar