Tack för all stöttning igår!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Tack för all stöttning igår!

    Idag har jag och exdejten (kan man kanske kalla honom nu ) haft en del kontakt men det slutade med att jag inte kommer att träffa honom igen förrän han verkligen rett ut sitt liv och börjar stå upp för sig och inte dansa efter exets pipa hela tiden.

    Helt rikitgt har vi haft det himla mysigt och roligt då vi träffats men det har varit svårt att få ihop det pga av hans ex inte är riktigt färdig med honom och han inte vågat berätta att han träffar ngn.

    Känns tungt men helt rätt! Nu ligger bollen hos honom. Han vet vad han borde göra, frågan är om det är ngn stake i honom
  2. 1
    Tack för all stöttning igår! Idag har jag och exdejten (kan man kanske kalla honom nu ) haft en del kontakt men det slutade med att jag inte kommer att träffa honom igen förrän han verkligen rett ut sitt liv och börjar stå upp för sig och inte dansa efter exets pipa hela tiden.

    Helt rikitgt har vi haft det himla mysigt och roligt då vi träffats men det har varit svårt att få ihop det pga av hans ex inte är riktigt färdig med honom och han inte vågat berätta att han träffar ngn.

    Känns tungt men helt rätt! Nu ligger bollen hos honom. Han vet vad han borde göra, frågan är om det är ngn stake i honom
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Kul att du tyckte det. Efter jag hade skrivit till dig fick jag lite ångest över att jag hade skrivet att du verkade må bra av honom - kanske lite att strö salt i såren - men det var inte riktigt så jag menade. Hoppas att du tog det på rätt sätt.

    Om det är någon stake i honom så berättar han för sitt ex att han träffar dig. Om det inte är någon stake i honom - ja - vad ska du ha honom till då?

    Oavsett så hoppas jag att du blir lycklig - med eller utan honom!
  4. 2
    Kul att du tyckte det. Efter jag hade skrivit till dig fick jag lite ångest över att jag hade skrivet att du verkade må bra av honom - kanske lite att strö salt i såren - men det var inte riktigt så jag menade. Hoppas att du tog det på rätt sätt.

    Om det är någon stake i honom så berättar han för sitt ex att han träffar dig. Om det inte är någon stake i honom - ja - vad ska du ha honom till då?

    Oavsett så hoppas jag att du blir lycklig - med eller utan honom!
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #3
    Håller med Erika, om det är någon stake i honom så berättar han för sitt ex att han träffar dig. Om det inte är någon stake i honom - ja - vad ska du ha honom till då?

    Förstår att det känns lite tungt nu, men jag hejar på dig
  6. 3
    Håller med Erika, om det är någon stake i honom så berättar han för sitt ex att han träffar dig. Om det inte är någon stake i honom - ja - vad ska du ha honom till då?

    Förstår att det känns lite tungt nu, men jag hejar på dig
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Nä...det var inte alls fel att skriva så. Jag tog det bara som att du tyckte det var synd att det inte fungerade

    Jag håller med...är det ingen stake i honom så är han inget för mig....oavsett om han är en fantastiskt fin människa. Tyvärr är väl det hans stora problem...vill vara alla till lags.

    Det bl
  8. 4
    Nä...det var inte alls fel att skriva så. Jag tog det bara som att du tyckte det var synd att det inte fungerade

    Jag håller med...är det ingen stake i honom så är han inget för mig....oavsett om han är en fantastiskt fin människa. Tyvärr är väl det hans stora problem...vill vara alla till lags.

    Det bl
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Oj...råkade skicka

    Skulle säga att det blir nog en tuff vecka på jobbet då vi jobbar tätt ihop......det här är kanske anledningen till att man inte ska ha romanser på jobbet
  10. 5
    Oj...råkade skicka

    Skulle säga att det blir nog en tuff vecka på jobbet då vi jobbar tätt ihop......det här är kanske anledningen till att man inte ska ha romanser på jobbet
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Tack
    Nä inget för mig om han inte kan ta tag i det!
  12. 6
    Tack
    Nä inget för mig om han inte kan ta tag i det!
  13. Medlem sedan
    Jan 2009
    #7
    Japp - det är precis därför man inte ska ha romanser på jobbet - MEN å andra sidan ville du kanske inte ha det ogjort heller om ni hade en del fina stunder....
  14. 7
    Japp - det är precis därför man inte ska ha romanser på jobbet - MEN å andra sidan ville du kanske inte ha det ogjort heller om ni hade en del fina stunder....
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8
    Nä...jag vill absolut inet ha det ogjort. Jag tycker ju väldigt mycket om honom fortfarande och han tycker om mig så vi har ju ngt men det är kanske inte rätt tid för oss bara.

    Nu har jag jobbat halva dagen och det går jättebra. Vi pratar, skrattar, skämtar och flörtar på chatten så allt känns ok och det känns jättebra att jag tog steget att ställa lite krav.....han verkar ju inte helt iontresserad ändå. Nu gäller det bara att stå vid sitt ord....se men inte röra tills saker och ting är fixade
  16. 8
    Nä...jag vill absolut inet ha det ogjort. Jag tycker ju väldigt mycket om honom fortfarande och han tycker om mig så vi har ju ngt men det är kanske inte rätt tid för oss bara.

    Nu har jag jobbat halva dagen och det går jättebra. Vi pratar, skrattar, skämtar och flörtar på chatten så allt känns ok och det känns jättebra att jag tog steget att ställa lite krav.....han verkar ju inte helt iontresserad ändå. Nu gäller det bara att stå vid sitt ord....se men inte röra tills saker och ting är fixade
  17. Medlem sedan
    Jan 2009
    #9
    Är det någon stake i dig? Får se om du kan stå fast vid ditt beslut? Det tror jag säkert!

    Ha det gott!
  18. 9
    Är det någon stake i dig? Får se om du kan stå fast vid ditt beslut? Det tror jag säkert!

    Ha det gott!

Liknande trådar

  1. Tack för stöttning!
    By Algot070308 in forum Klumpfot
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-19, 17:22
  2. Tack hörrni för stöttning! :D
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 18:52
  3. Tack för stöttning!!
    By Spirella in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 05:55
  4. Råd,kramar,tips stöttning tack
    By sarahkristin in forum Änglabarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 20:10
  5. Tack för era svar och stöttning!
    By _MinimE_ in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 12:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar