solresor
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    solresor

    Hur fungerar det med solresor? Vi åker oftast med fritidsresor men hur är solresor? Har tänkt på mallis son caliu lägenheter nån som varit där?
  2. 1
    solresor Hur fungerar det med solresor? Vi åker oftast med fritidsresor men hur är solresor? Har tänkt på mallis son caliu lägenheter nån som varit där?
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    vi åkte med solresor för första gången i somras och det var så där.. Strul med maten på planet, vi fick inte vad vi hade beställt och personalen på planet var fruktansvärt otrevliga och totalt ointresserade av att hjälpa oss. kontaktade deras chef när vi kom hem och hon var supertrevlig osv. Det är ju så, när inget är problem är man oftast nöjd och händer det något då märker man vad de står för. Vistelsen var toppen, dålig service på plats, de talade om när planet skulle gå efter klockan 23 kvällen innan osv. Lite B, men jag kan tänka mig att åka med dem igen, det är ju bra priser.
  4. 2
    vi åkte med solresor för första gången i somras och det var så där.. Strul med maten på planet, vi fick inte vad vi hade beställt och personalen på planet var fruktansvärt otrevliga och totalt ointresserade av att hjälpa oss. kontaktade deras chef när vi kom hem och hon var supertrevlig osv. Det är ju så, när inget är problem är man oftast nöjd och händer det något då märker man vad de står för. Vistelsen var toppen, dålig service på plats, de talade om när planet skulle gå efter klockan 23 kvällen innan osv. Lite B, men jag kan tänka mig att åka med dem igen, det är ju bra priser.
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3
    Vi har bara haft bra erfarenheter av Solresor. Har åkt med dom iaf 3 gr tidigare. Nu har vi inte varit just på Mallis, men väl på Teneriffa, LAnzarote och Cypern. Allt har funkat mestadels OK. Ett år kommer jag ihåg att barnen inte fick sin mat på flyget trots att vi ahde bokat. De började servera från ett håll o folk som itne hade bokat mat fick ändå köpa mat på planet och då tog barnmaten slut innan de hann till våra rad...NU vet jag att de dock har ändrat på det systemet och ger mat till de som bokat först.
  6. 3
    Vi har bara haft bra erfarenheter av Solresor. Har åkt med dom iaf 3 gr tidigare. Nu har vi inte varit just på Mallis, men väl på Teneriffa, LAnzarote och Cypern. Allt har funkat mestadels OK. Ett år kommer jag ihåg att barnen inte fick sin mat på flyget trots att vi ahde bokat. De började servera från ett håll o folk som itne hade bokat mat fick ändå köpa mat på planet och då tog barnmaten slut innan de hann till våra rad...NU vet jag att de dock har ändrat på det systemet och ger mat till de som bokat först.

Liknande trådar

  1. Solresor, vad är det...
    By Sissi99 in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 12:36
  2. Solresor????
    By maria661 in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 17:15
  3. Solresor
    By Camilla m Filippa in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 14:43
  4. Solresor
    By Ann in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 19:58
  5. sts solresor?
    By jennie m. 2 in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar