Ålder och
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Ålder och

    Hur länge har ni varit ihop?

    Hur många gånger klarar er man av att komma på en dag?
  2. 1
    Ålder och Hur länge har ni varit ihop?

    Hur många gånger klarar er man av att komma på en dag?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    LillaMy svarar

    Min man fyller 30 i år och vi har varit ett par ca 1 1/2 år. Han kan komma kanske fem gånger på en dag? Fast vi har aldrig testat smärtgränsen så. Inte i antalet orgasmer. Vi har haft sex lääääänge och flera ggr men ändå bara kommit upp i kanske 3-4 ggr för honom totalt på ett dygn. Han är uthållig min älskling.

    Han har tidigare enl. egen utsago kommit ca 10 ggr på en dag men det är ju klar kvalitetsskillnad då och inte direkt önskvärt.
  4. 2
    LillaMy svarar Min man fyller 30 i år och vi har varit ett par ca 1 1/2 år. Han kan komma kanske fem gånger på en dag? Fast vi har aldrig testat smärtgränsen så. Inte i antalet orgasmer. Vi har haft sex lääääänge och flera ggr men ändå bara kommit upp i kanske 3-4 ggr för honom totalt på ett dygn. Han är uthållig min älskling.

    Han har tidigare enl. egen utsago kommit ca 10 ggr på en dag men det är ju klar kvalitetsskillnad då och inte direkt önskvärt.
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Känner din man till vad du berättar om honom på nätet?
  6. 3
    Känner din man till vad du berättar om honom på nätet?
  7. Anonyma Frun
    #4
    30+. Varit ihop i snart 10 år. Han kan nog komma 2-4 gånger. Men jag ser inte poängen, vi har aldrig sex mer än en gång i sänder ändå, vi är nöjda sen.
  8. 4
    30+. Varit ihop i snart 10 år. Han kan nog komma 2-4 gånger. Men jag ser inte poängen, vi har aldrig sex mer än en gång i sänder ändå, vi är nöjda sen.
  9. Diskret nu
    #5

    Vi...

    har väl varit tillsammans i 5 månader ungefär. Han är 33 och det varierar. Ibland kan han komma två gånger direkt efter varandra, ibland (oftast) en gång, och ibland (oftast med inblandning av mycket alkohol) är det svårt att få upp den öht.
  10. 5
    Vi... har väl varit tillsammans i 5 månader ungefär. Han är 33 och det varierar. Ibland kan han komma två gånger direkt efter varandra, ibland (oftast) en gång, och ibland (oftast med inblandning av mycket alkohol) är det svårt att få upp den öht.
  11. Diskret nu
    #6

    Totalt...

    en vanlig dag kan han komma i alla fall 3-4 gånger om vi har tid!
  12. 6
    Totalt... en vanlig dag kan han komma i alla fall 3-4 gånger om vi har tid!
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #7
    Vi har varit ihop i 15 år
    Det andra har jag inte ens bemödat att ta reda på, känns ganska ointressant, men garanterat mer än en gång i varje fall
  14. 7
    Vi har varit ihop i 15 år
    Det andra har jag inte ens bemödat att ta reda på, känns ganska ointressant, men garanterat mer än en gång i varje fall
  15. Medlem sedan
    Feb 2008
    #8

    Svar:

    Ett år.

    Igår kom jag sex gånger.

    Hur många gånger kommer du på en dag?
    --- Skrev tidigare under nicket Anon Üm ---
  16. 8
    Svar: Ett år.

    Igår kom jag sex gånger.

    Hur många gånger kommer du på en dag?
  17. Medlem sedan
    Jul 2009
    #9
    Jag gissar på att hennes man inte har så där värst mycket emot att bli kallad för uthållig och att klara av att komma 10 ggr på en dag
  18. 9
    Jag gissar på att hennes man inte har så där värst mycket emot att bli kallad för uthållig och att klara av att komma 10 ggr på en dag
  19. Medlem sedan
    Aug 2009
    #10
    Min man och jag har varit ett par i sju år, och han klarar nog max två gånger per dag. Blir ändå bara en eftersom han tycker det räcker.

    Min älskare och jag har träffats i tio månader, och han verkar kunna komma hur många gånger som helst. Njutningsmässigt är nog max tre bäst för honom i alla fall.

    (Självklart är min man upplyst om mina möten med min älskare och godkänner dem)
  20. 10
    Min man och jag har varit ett par i sju år, och han klarar nog max två gånger per dag. Blir ändå bara en eftersom han tycker det räcker.

    Min älskare och jag har träffats i tio månader, och han verkar kunna komma hur många gånger som helst. Njutningsmässigt är nog max tre bäst för honom i alla fall.

    (Självklart är min man upplyst om mina möten med min älskare och godkänner dem)
  21. Anonym
    #11
    asg
  22. 11
    asg

Liknande trådar

  1. På tal om ålder...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-12, 15:29
  2. Ålder
    By Only the lonely in forum Många barn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 21:56
  3. Det där med ålder
    By Guinan in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 08:38
  4. Ålder
    By Magne in forum Missfall
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 19:02
  5. Ålder...
    By Tonåringar och sladdis in forum Många barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 13:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar