Ny Stockholmsträff?
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Ny Stockholmsträff?

    Jag vill jättegärna äta musslor kan vi inte försöka med onsdag eller torsdag nästa vecka i stället. 18 eller 19 november alltså. Som det ser ut nu kan jag båda. Vad säger ni andra?
  2. 1
    Ny Stockholmsträff? Jag vill jättegärna äta musslor kan vi inte försöka med onsdag eller torsdag nästa vecka i stället. 18 eller 19 november alltså. Som det ser ut nu kan jag båda. Vad säger ni andra?
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    Jag äter jättegärna musslor vilken som helst av dagarna som det ser ut nu! fast helst onsdag!
  4. 2
    Jag äter jättegärna musslor vilken som helst av dagarna som det ser ut nu! fast helst onsdag!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Helst om 2 v

    Jag hade just tänkt gå in och skriva att jag inte hinner imorgon eftersom jag flyttar på fredag och allt är inte i små lättburna lådor ännu.

    Jag har barn nästa vecka men kan mån till torsdag veckan efter så jag kör hellre då. Dvs 23 - 26.
  6. 3
    Helst om 2 v Jag hade just tänkt gå in och skriva att jag inte hinner imorgon eftersom jag flyttar på fredag och allt är inte i små lättburna lådor ännu.

    Jag har barn nästa vecka men kan mån till torsdag veckan efter så jag kör hellre då. Dvs 23 - 26.
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4

    bara

    jag slipper äta musslor så kan jag vilken av dagarna som helst (som det ser ut nu).
    kramar
  8. 4
    bara jag slipper äta musslor så kan jag vilken av dagarna som helst (som det ser ut nu).
    kramar
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Jag får stå över den här gången också. Tyvärr...
  10. 5
    Jag får stå över den här gången också. Tyvärr...
  11. Medlem sedan
    Feb 2005
    #6

    Ska vi säga så här då?

    Av 18, 19, 24 och 25 november - vilken röstar ni på? Så tar vi den dagen som får flest röster
  12. 6
    Ska vi säga så här då? Av 18, 19, 24 och 25 november - vilken röstar ni på? Så tar vi den dagen som får flest röster
  13. Medlem sedan
    Feb 2005
    #7

    Och myzpyz,

    jag spanade in menyn:

    http://www.duvelcafe.rgsth.com/duvelmenyF.aspx

    De har visst massa annat mums också. Oj, vad hungrig jag blev, måste gå och äta frukost...
  14. 7
    Och myzpyz, jag spanade in menyn:

    http://www.duvelcafe.rgsth.com/duvelmenyF.aspx

    De har visst massa annat mums också. Oj, vad hungrig jag blev, måste gå och äta frukost...
  15. Medlem sedan
    Feb 2007
    #8

    jag kan

    18, 19 o 25 nov!
    kraMyz
  16. 8
    jag kan 18, 19 o 25 nov!
    kraMyz
  17. Medlem sedan
    Sep 2001
    #9
    18 eller 19:e röstar jag på!
  18. 9
    18 eller 19:e röstar jag på!
  19. Medlem sedan
    Feb 2005
    #10

    Vad säger Vicki och andra intresserade

    För min del passar det egentligen bättre nästa vecka, det blev plötsligt så stressigt den här. Fler röster?
  20. 10
    Vad säger Vicki och andra intresserade För min del passar det egentligen bättre nästa vecka, det blev plötsligt så stressigt den här. Fler röster?
  21. Medlem sedan
    May 2005
    #11

    Åker p åakut semester

    Jag åker till ett varmare land på tisdag eftersom jag akut behöver semester. Har jobbat lite för mycket ett tag. Ingen träff för mig alltså nästa vecka.
  22. 11
    Åker p åakut semester Jag åker till ett varmare land på tisdag eftersom jag akut behöver semester. Har jobbat lite för mycket ett tag. Ingen träff för mig alltså nästa vecka.

Liknande trådar

  1. Stockholmsträff?
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-01-12, 22:07
  2. Stockholmsträff
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-11-12, 20:20
  3. Stockholmsträff!
    By mammaGåR in forum _0605 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 07:26
  4. Stockholmsträff
    By Liten i världen in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 08:01
  5. Stockholmsträff
    By Liten i världen in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 12:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar