Jag är dum i huvudet.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    Jag är dum i huvudet.

    Skickade precis en länk till en av mina anställda Det är troligen henness drömjobb på drömorten. Om hon söker och får den så måste jag söka en ny anställd och det vill jag inte, men å andra sidan så kan jag inte heller låtsas som jag inte sett annonsen när jag väl gjort det. Jaja, vi får se vad hon säger om det. Det skulle innebära flytt för hela familjen och det gör man kanske inte i en handvändning.
    Jag har iaf gett henne chansen att söka jobbet.
    Det är en fas det går över.

    Den som inte tror att man kan göra nån skillnad bara för att man är liten har aldrig haft en mygga i sovrummet
  2. 1
    Jag är dum i huvudet. Skickade precis en länk till en av mina anställda Det är troligen henness drömjobb på drömorten. Om hon söker och får den så måste jag söka en ny anställd och det vill jag inte, men å andra sidan så kan jag inte heller låtsas som jag inte sett annonsen när jag väl gjort det. Jaja, vi får se vad hon säger om det. Det skulle innebära flytt för hela familjen och det gör man kanske inte i en handvändning.
    Jag har iaf gett henne chansen att söka jobbet.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Bra gjort!

    Hon blir nog kvar hos dig, ska du se
    Egentligen är jag en riktigt rolig prick

    Nu har jag börjat blogga igen...
    http://fjantan.blogspot.com
  4. 2
    Bra gjort! Hon blir nog kvar hos dig, ska du se
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Ja och får hon jobbet så får jag ju vara glad för hennes skull. Det lät verkligen som hennes drömjobb och jag misstänker att hon är hyfsat kvalificerad för det. Frågan är bara ifall hon vill ta hela familjen och flytta till långtbortistan. *L*
  6. 3
    Ja och får hon jobbet så får jag ju vara glad för hennes skull. Det lät verkligen som hennes drömjobb och jag misstänker att hon är hyfsat kvalificerad för det. Frågan är bara ifall hon vill ta hela familjen och flytta till långtbortistan. *L*
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4
    Jag har sagt det förut och jag säger det igen - du verkar vara en kanoners chef!
  8. 4
    Jag har sagt det förut och jag säger det igen - du verkar vara en kanoners chef!

Liknande trådar

  1. Huvudet ner :)
    By amaria8 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-08-09, 07:21
  2. Ljud i huvudet + det går fort i huvudet
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-26, 09:52
  3. Yr i huvudet
    By -Galadriel- in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 21:04
  4. Huvudet ned...
    By ~C med Thyra-03+ bf 24/7~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 06:58
  5. Ont i huvudet?
    By J in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 11:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar