Tandblekning
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Tandblekning

    Någon som testat dentaworks tandblekning?
    HUr fungerade det?
  2. 1
    Tandblekning Någon som testat dentaworks tandblekning?
    HUr fungerade det?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2

    Japp, det funkar!

    Det är lite pyssel iofs.. du får plastskenor som du formar efter dina tänder och en gel som läggs i, sedan skall man ha skenorna c.a 30-60 min, sen beror det på hur mycket du vill bleka. Kan ila lite om man har känsliga tänder samt att om gelen kommer i kontakt med tandköttet så kan det bli aningen irriterat.

    Jag har precis köpt för andra gången och har kört c.a 2 tim och ser klar skillnad!!
  4. 2
    Japp, det funkar! Det är lite pyssel iofs.. du får plastskenor som du formar efter dina tänder och en gel som läggs i, sedan skall man ha skenorna c.a 30-60 min, sen beror det på hur mycket du vill bleka. Kan ila lite om man har känsliga tänder samt att om gelen kommer i kontakt med tandköttet så kan det bli aningen irriterat.

    Jag har precis köpt för andra gången och har kört c.a 2 tim och ser klar skillnad!!
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Jag ville bleka tänderna hos tandläkaren men hon skällde ut mig för att jag var "fåfäng" och menade att det skadar emaljen. Så jag dras med mina naturligt gulaktiga gaddar fortfarande... Trist.
  6. 3
    Jag ville bleka tänderna hos tandläkaren men hon skällde ut mig för att jag var "fåfäng" och menade att det skadar emaljen. Så jag dras med mina naturligt gulaktiga gaddar fortfarande... Trist.
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Nepp, funkade inte alls för mig tyvärr. Och jag förstörde flera skenor...sen sitta med de i munnen i flera dagar... Nej, nästa gång går jag till en klinik.
  8. 4
    Nepp, funkade inte alls för mig tyvärr. Och jag förstörde flera skenor...sen sitta med de i munnen i flera dagar... Nej, nästa gång går jag till en klinik.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Har blekt hos tandläkaren och resultatet blev iof riktigt bra men det ilade/smärtade rejält. Nu borde jag kanske egentligen göra om blekningen men jag avstår pga obehaget. Har iof känsliga tandhalsar överlag..Skulle då hellre gå till någon seriös om jag ska vara ärlig.
  10. 5
    Har blekt hos tandläkaren och resultatet blev iof riktigt bra men det ilade/smärtade rejält. Nu borde jag kanske egentligen göra om blekningen men jag avstår pga obehaget. Har iof känsliga tandhalsar överlag..Skulle då hellre gå till någon seriös om jag ska vara ärlig.
  11. Medlem sedan
    Sep 2006
    #6

    Skojar du?

    Värsta jag hört! Gå privat (finns till bra pris) eller gör hemma (kostar en 500-ring) tycker jag!
  12. 6
    Skojar du? Värsta jag hört! Gå privat (finns till bra pris) eller gör hemma (kostar en 500-ring) tycker jag!
  13. Medlem sedan
    Jul 2008
    #7
    Jag kom liksom av mig och nu är det flera år sedan. Har inte vågat mig på att fråga runt... hemma vågar jag nog inte göra det!
  14. 7
    Jag kom liksom av mig och nu är det flera år sedan. Har inte vågat mig på att fråga runt... hemma vågar jag nog inte göra det!

Liknande trådar

  1. Tandblekning...
    By Pyret- in forum Hem & fritid
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2024-02-16, 02:12
  2. Tandblekning?
    By Nike1234 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-07-05, 07:45
  3. Tandblekning
    By Winx 49 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2014-06-28, 12:10
  4. Tandblekning
    By Sweet<3 in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 13:08
  5. Tandblekning?
    By Miia m kidzen in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 10:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar