Jack T
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Jack T

    Vad roligt!! Ibland kan ju behöva hjälp att uttrycka sig

    Jag har inte träffat honom sen han var barn, men det jag har fått mig berättat om honom från min kompis så verkar han vara en väldigt kul och sympatisk kille Han var förresten en av de nominerade till Sommarpratarna förra året, men tyvärr vann han inte.
  2. 1
    Jack T Vad roligt!! Ibland kan ju behöva hjälp att uttrycka sig

    Jag har inte träffat honom sen han var barn, men det jag har fått mig berättat om honom från min kompis så verkar han vara en väldigt kul och sympatisk kille Han var förresten en av de nominerade till Sommarpratarna förra året, men tyvärr vann han inte.
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Alltså... ibland undrar jag om jag fått dyslexi på gamla dagar

    Skulle förstås vara: "..kan man ju behöva.."
  4. 2
    Alltså... ibland undrar jag om jag fått dyslexi på gamla dagar

    Skulle förstås vara: "..kan man ju behöva.."
  5. Medlem sedan
    Nov 2009
    #3
    Jo, han är väldigt bra

    Jag menade inte riktigt så även om det visst kan vara bra att se hur andra formulerar sig.

    Jag menade mer att det är skönt att träffa på någon som tänker som jag. Ofta känns det som att stånga huvudet blodigt mot en betongvägg när jag framför åsikter av den typen som han ger uttryck för i sin blogg. Min sambo tänker ofta som jag, inte alltid, men det blir ändå som en slags befrielse att se att det finns fler med samma glasögon.
  6. 3
    Jo, han är väldigt bra

    Jag menade inte riktigt så även om det visst kan vara bra att se hur andra formulerar sig.

    Jag menade mer att det är skönt att träffa på någon som tänker som jag. Ofta känns det som att stånga huvudet blodigt mot en betongvägg när jag framför åsikter av den typen som han ger uttryck för i sin blogg. Min sambo tänker ofta som jag, inte alltid, men det blir ändå som en slags befrielse att se att det finns fler med samma glasögon.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Härligt
  8. 4
    Härligt

Liknande trådar

  1. jack T
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-04-29, 23:22
  2. Jack T
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-11, 14:39
  3. Jack val??
    By Nickisa in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 10:19
  4. Vår Jack är här!!
    By sanni87 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 12:18
  5. Jack
    By Lisa S in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 09:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar