Ett litet tips bara
Ordet är fritt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Ett litet tips bara

    Kontrollera att det är kanel och inte paprikapulver ni häller ner i smeten när ni bakar morotskaka. Jag hejdade mig som tur var i sista sekunden.
  2. 1
    Ett litet tips bara Kontrollera att det är kanel och inte paprikapulver ni häller ner i smeten när ni bakar morotskaka. Jag hejdade mig som tur var i sista sekunden.
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2
    Jag har gjort tvärtom, fast jag märkte det inte i tid. Hällde ner kanel istf paprika i köttfärssåsen. Men det blev gott det med.
  4. 2
    Jag har gjort tvärtom, fast jag märkte det inte i tid. Hällde ner kanel istf paprika i köttfärssåsen. Men det blev gott det med.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    antecknar

    Ett annat tips: Kolla så att tandkrämen du har på tandborsten när du är sådär jättetrött och knappt orkar öppna ögonen verkligen ÄR tandkräm....och inte tex Idominsalva
  6. 3
    antecknar

    Ett annat tips: Kolla så att tandkrämen du har på tandborsten när du är sådär jättetrött och knappt orkar öppna ögonen verkligen ÄR tandkräm....och inte tex Idominsalva
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4
    Mmmm najs.
  8. 4
    Mmmm najs.
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    Annat tips är också att inte ha Mygga rollon bredvid din ordinarie rollon. *tipsar vilt*
  10. 5
    Annat tips är också att inte ha Mygga rollon bredvid din ordinarie rollon. *tipsar vilt*
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6
    skrattar o antecknar
  12. 6
    skrattar o antecknar
  13. ÅJ67 m 3 kidz
    #7
    Det låter som det skulle kunna fungera riktigt bra, man använder ju rätt mycket sådana kryddor i matlagningen österut.
  14. 7
    Det låter som det skulle kunna fungera riktigt bra, man använder ju rätt mycket sådana kryddor i matlagningen österut.
  15. ÅJ67 m 3 kidz
    #8
    Mmm, jag tycker det räcker att man i sömnruset tar sonens barntandkräm för att det skall bli äckligt så jag vill inte ens föreställa mig idominsalva.
  16. 8
    Mmm, jag tycker det räcker att man i sömnruset tar sonens barntandkräm för att det skall bli äckligt så jag vill inte ens föreställa mig idominsalva.
  17. ÅJ67 m 3 kidz
    #9
    Ajdå, skall försöka komma ihåg när jag är i myggrikt område .
  18. 9
    Ajdå, skall försöka komma ihåg när jag är i myggrikt område .

Liknande trådar

  1. Bara ett litet tips...
    By MariaTheres in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-11-28, 06:09
  2. Ett litet tips bara...
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-09, 13:28
  3. Ett litet tips bara
    By S-mamman in forum _0806 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 10:24
  4. Ett litet tips bara...
    By Mimis in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 12:49
  5. Ett litet tips bara
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar