Korv stroganoff på påse?? - Sidan 3
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #41
    Tja, det är säkert allt socker (och i vissa även smakförstärkare) Själv tycker jag att min hemmakryddning är den enda ätbara typ, sån där på påse ger mig kväljningar (men det vet jag iofs att jag är typ ensam i Sverige om att tycka, haha). Fast allvarligt har jag blivit jättekänslig för glutamat sedan jag i princip slutade använda det själv. Tycker att de´n smaken slår igenom något fruktansvärt!
  2. 41
    Tja, det är säkert allt socker (och i vissa även smakförstärkare) Själv tycker jag att min hemmakryddning är den enda ätbara typ, sån där på påse ger mig kväljningar (men det vet jag iofs att jag är typ ensam i Sverige om att tycka, haha). Fast allvarligt har jag blivit jättekänslig för glutamat sedan jag i princip slutade använda det själv. Tycker att de´n smaken slår igenom något fruktansvärt!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #42
    Finns utan socker, från Borgeby Kryddgård bl a. Men sockret, druvsocker antar jag, i "vanlig" tacokrydda tycker jag är helt OK. Så jäkla stor mängd blir det inte i en portion att jag tycker det är vikigare att utesluta det än att få det godast möjligt.
  4. 42
    Finns utan socker, från Borgeby Kryddgård bl a. Men sockret, druvsocker antar jag, i "vanlig" tacokrydda tycker jag är helt OK. Så jäkla stor mängd blir det inte i en portion att jag tycker det är vikigare att utesluta det än att få det godast möjligt.
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande trådar

  1. Jag köper Korv Stroganoff-mix på påse !
    By LailaLoppan in forum Ordet är fritt
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2010-02-11, 10:39
  2. Korv Stroganoff
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 18:30
  3. Äter korv stroganoff
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 05:36
  4. Tål inte korv stroganoff?????
    By Anna m Ida o Gustav in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-30, 08:02
  5. Korv stroganoff
    By gladgravid in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 19:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar