Jack T
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Jack T

    Ha ha

    Nja... jag går tyvärr fortfarande omkring i mammabyxor så då behövs inget skärp Fast jag slog på stort i förra veckan och köpte mig ett par coola, nya jeans och i dem behöver jag faktiskt ett skärp..! Ska väl kanske försöka ta tag i bedrövelsen i sovrummet och leta rätt på ett annat
  2. 1
    Jack T Ha ha

    Nja... jag går tyvärr fortfarande omkring i mammabyxor så då behövs inget skärp Fast jag slog på stort i förra veckan och köpte mig ett par coola, nya jeans och i dem behöver jag faktiskt ett skärp..! Ska väl kanske försöka ta tag i bedrövelsen i sovrummet och leta rätt på ett annat
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    Låter ju lite trist att bara ha ett skärp och att sambon dessutom lagt rabarber på det. Utmärkt tillfälle till sovrumsröjning. Kanske kan ni hjälpas åt?

    Fast har han tagit ditt skärp så behöver han nog ett nytt ändå.

    Mammabyxor? Såna som räcker upp över hela gravidmagen då eller? Snyggt
  4. 2
    Låter ju lite trist att bara ha ett skärp och att sambon dessutom lagt rabarber på det. Utmärkt tillfälle till sovrumsröjning. Kanske kan ni hjälpas åt?

    Fast har han tagit ditt skärp så behöver han nog ett nytt ändå.

    Mammabyxor? Såna som räcker upp över hela gravidmagen då eller? Snyggt
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Ja, det skulle vi kunna göra... för jag vet att han mår dåligt över att det ser ut som det gör där...

    He he... vaddå? Tycker du inte det låter oerhört sexigt? Nuförtiden så går den mjuka delen inte ända upp till tuttarna, men men... känner att jag nog får lov att köpa ett till par jeans... ville helst inte det, eftersom jag hoppas på att gå ner några kilon, men....
  6. 3
    Ja, det skulle vi kunna göra... för jag vet att han mår dåligt över att det ser ut som det gör där...

    He he... vaddå? Tycker du inte det låter oerhört sexigt? Nuförtiden så går den mjuka delen inte ända upp till tuttarna, men men... känner att jag nog får lov att köpa ett till par jeans... ville helst inte det, eftersom jag hoppas på att gå ner några kilon, men....

Liknande trådar

  1. jack T
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-04-29, 23:22
  2. Jack T
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-31, 15:19
  3. Jack val??
    By Nickisa in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 10:19
  4. Vår Jack är här!!
    By sanni87 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 12:18
  5. Jack
    By Lisa S in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 09:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar