Arbetsdagar/år? - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #21
    Å andra sidan, de allra flesta arbetande har ju minst 25 dagars semester/år, även om man inte tar ut dem samma år jä,nar det väl ut sig i slutänden och arbetar man röda dagar så brukar man nog i regel inte ha fler arbetsdagar totalt utan är ledig andra dagar istället. Eller?
  2. 21
    Å andra sidan, de allra flesta arbetande har ju minst 25 dagars semester/år, även om man inte tar ut dem samma år jä,nar det väl ut sig i slutänden och arbetar man röda dagar så brukar man nog i regel inte ha fler arbetsdagar totalt utan är ledig andra dagar istället. Eller?
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #22
    Man får också tänka på VAB och sjukdagar och räkna bort dem. För det är eg antal faktiskt arbetade dagar man skall räkna. Man orkar ju sällan göra det, så jag brukar höfta - men skulle man bli granskad så är det så de räknar.
  4. 22
    Man får också tänka på VAB och sjukdagar och räkna bort dem. För det är eg antal faktiskt arbetade dagar man skall räkna. Man orkar ju sällan göra det, så jag brukar höfta - men skulle man bli granskad så är det så de räknar.
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #23
    Jag skulle läst ditt inlägg innan jag skrev mitt svar härovan
  6. 23
    Jag skulle läst ditt inlägg innan jag skrev mitt svar härovan
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #24
    Ja, höfta får det bli. En månad hade jag med ett par undantag inte jobbresor alls p g a sjukskrivning, sen var jag sjukskriven på halvtid och hade liksom lika långa och många resor som vanligt Så jag avrundade neråt på milen och uppåt på dagarna *s*
  8. 24
    Ja, höfta får det bli. En månad hade jag med ett par undantag inte jobbresor alls p g a sjukskrivning, sen var jag sjukskriven på halvtid och hade liksom lika långa och många resor som vanligt Så jag avrundade neråt på milen och uppåt på dagarna *s*
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. 2 arbetsdagar kvar...
    By myranåjag in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-21, 11:22
  2. Två arbetsdagar kvar!
    By Gopplan in forum _1006 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-04-30, 10:40
  3. 3 arbetsdagar
    By katper in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-11-26, 01:14
  4. 53 arbetsdagar kvar
    By MammaMam in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 13:46
  5. Låååånga arbetsdagar;-)
    By AnDante & Meja in forum _01 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 11:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar