Jag vet inte vad jag ska skriva....
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Jag vet inte vad jag ska skriva....

    har tänkt över detta ett tag nu. Varit på jobbet tidigare.

    Men, inget jag skriver bevisar något inser jag. Sara (communityansvarig) tyckte jag skulle skriva här om vad som hänt och det gjorde jag.

    Insåg av reaktionerna att jag inte blev trodd, skulle mest troligt inte heller tro på detta om jag vore stående utanför. Liksom hur troligt är det??

    Skitsamma, jag gav inte lösenord till någon, någon lånade det på eget bevåg. Det var därför Sara hjälpte mig, och inte satte dit mig för att jag brutit mot reglerna.

    Ni slipper mig nu, jag ska deleta denna karaktär!

    Sammanfattning för dem som inte campar här: Jag påstår att en fd underbar vänninna har nyttjat mitt konto och skrivit annorlunda inlägg. Det verkar så tokigt att andra stamskrivare ifrågasätter (helt riktigt också).
  2. 1
    Jag vet inte vad jag ska skriva.... har tänkt över detta ett tag nu. Varit på jobbet tidigare.

    Men, inget jag skriver bevisar något inser jag. Sara (communityansvarig) tyckte jag skulle skriva här om vad som hänt och det gjorde jag.

    Insåg av reaktionerna att jag inte blev trodd, skulle mest troligt inte heller tro på detta om jag vore stående utanför. Liksom hur troligt är det??

    Skitsamma, jag gav inte lösenord till någon, någon lånade det på eget bevåg. Det var därför Sara hjälpte mig, och inte satte dit mig för att jag brutit mot reglerna.

    Ni slipper mig nu, jag ska deleta denna karaktär!

    Sammanfattning för dem som inte campar här: Jag påstår att en fd underbar vänninna har nyttjat mitt konto och skrivit annorlunda inlägg. Det verkar så tokigt att andra stamskrivare ifrågasätter (helt riktigt också).
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Och som jag svarade i den förra tråden,,,,,OM det nu är sant så vore det ju bättre att Sara kom in och skrev om det. HON kan ju bekräfta om ni haft denna diskussion över huvud taget.
  4. 2
    Och som jag svarade i den förra tråden,,,,,OM det nu är sant så vore det ju bättre att Sara kom in och skrev om det. HON kan ju bekräfta om ni haft denna diskussion över huvud taget.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Nej din berättelse var inte trovärdig, varken då eller nu...tyvärr.
  6. 3
    Nej din berättelse var inte trovärdig, varken då eller nu...tyvärr.
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Vaa? Hur kan någon "låna" ditt konto, om du inte gett ut lösenordet??

    På sant, jag förstår inte.
  8. 4
    Vaa? Hur kan någon "låna" ditt konto, om du inte gett ut lösenordet??

    På sant, jag förstår inte.
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    Jag tyckte i alla fall att det var jätteroligt med hela grejen, oavsett vad som är sant.

    Välkommen tillbaka i ny regi!
  10. 5
    Jag tyckte i alla fall att det var jätteroligt med hela grejen, oavsett vad som är sant.

    Välkommen tillbaka i ny regi!
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6
    Jag har inte bett Sara om det, hon har heller inte erbjudit sig. Utan sagt att jag ska skriva själv.

    Utgår ifrån att hon har bättre saker för sig varje dag än att blanda sig i enskilda medlemmars havererade sociala relationer.

    Men, visst. Jag förstår att du tror att jag ljuger.
  12. 6
    Jag har inte bett Sara om det, hon har heller inte erbjudit sig. Utan sagt att jag ska skriva själv.

    Utgår ifrån att hon har bättre saker för sig varje dag än att blanda sig i enskilda medlemmars havererade sociala relationer.

    Men, visst. Jag förstår att du tror att jag ljuger.
  13. Medlem sedan
    Jun 2005
    #7
    Nope, jag vet det. Tyvärr.
  14. 7
    Nope, jag vet det. Tyvärr.
  15. Medlem sedan
    Jun 2005
    #8
    En väninna som jag är nära. Hon kan notera saker som jag inte ens tror att hon bryr sig om.

    När vi umgås vid datorn också.

    Jag vet, jag var så naiv och helt dum.
  16. 8
    En väninna som jag är nära. Hon kan notera saker som jag inte ens tror att hon bryr sig om.

    När vi umgås vid datorn också.

    Jag vet, jag var så naiv och helt dum.
  17. Medlem sedan
    Jan 1999
    #9
    Jag hade möjligen, möjligen kunnat köpa din story om det inte var så att nästan omedelbart kom det riktigt mysko inlägg från ditt inlogg - i samma tråd. Tykna inlägg, vimsigt skrivna. Verkar mkt konstigt att denna "väninna" skulle sitta och vakta och se när du bestämmer dig för att logga in och skriva på oäf för första gången på säkert över en vecka, för att kunna hoppa in i din tråd och skriva tokigheter, än en gång...

    Så nä - jag hör till dem som inte tror dig, tyvärr.
  18. 9
    Jag hade möjligen, möjligen kunnat köpa din story om det inte var så att nästan omedelbart kom det riktigt mysko inlägg från ditt inlogg - i samma tråd. Tykna inlägg, vimsigt skrivna. Verkar mkt konstigt att denna "väninna" skulle sitta och vakta och se när du bestämmer dig för att logga in och skriva på oäf för första gången på säkert över en vecka, för att kunna hoppa in i din tråd och skriva tokigheter, än en gång...

    Så nä - jag hör till dem som inte tror dig, tyvärr.
  19. Medlem sedan
    Jun 2005
    #10
    Tyvärr är det verkligen tråkigt för mig.

    Men, visst gläds du åt att jag förlorat en vänninna.
  20. 10
    Tyvärr är det verkligen tråkigt för mig.

    Men, visst gläds du åt att jag förlorat en vänninna.
  21. Medlem sedan
    Sep 2005
    #11
    STOPPPPPPPP VÄNTA! va? va då deleta? Ska du ta bort dig bara för några tjurar eller skapar du nytt? du kan ju inte försvinna förstår du vell!!!!
  22. 11
    STOPPPPPPPP VÄNTA! va? va då deleta? Ska du ta bort dig bara för några tjurar eller skapar du nytt? du kan ju inte försvinna förstår du vell!!!!
  23. Medlem sedan
    Nov 2009
    #12
    Nää, på grund av många olika faktorer känns din story inte så trovärdig alls.
    Såvida din underbara väninna inte är en f d välkänd affare, för då får jag ihop det bättre. Men knappt då..
  24. 12
    Nää, på grund av många olika faktorer känns din story inte så trovärdig alls.
    Såvida din underbara väninna inte är en f d välkänd affare, för då får jag ihop det bättre. Men knappt då..
  25. Medlem sedan
    Sep 2005
    #13
    Men allså vad har jag missat egentligen?!?!?
  26. 13
    Men allså vad har jag missat egentligen?!?!?
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14
    Jag gav bara ett tips om hur man skulle kunna lösa detta på ett trovärdigt sätt.
    Och du svarade ju lite goddag yxskaft i tråden från igår också,,,,ungefär så där som din kapare brukar skriva. Var kaparen igång då också?
  28. 14
    Jag gav bara ett tips om hur man skulle kunna lösa detta på ett trovärdigt sätt.
    Och du svarade ju lite goddag yxskaft i tråden från igår också,,,,ungefär så där som din kapare brukar skriva. Var kaparen igång då också?
  29. Medlem sedan
    Jun 2005
    #15
    Just så.

    Men, de inläggen kom från mig. Även de tykna och vimsiga. Jag blev så ledsen när jag insåg att min användare var "förstörd".

    Men, samtidigt förstår jag ju det.

    För fan, jag skulle antagligen själv vara etter värre om ngn annan gjort så med sin användare.

    Sen sitter min fd väninna inte och vaktar såklart.

    Men, hon verkar läsa både här och där varje dag.

    Tydligen....

    Du läser inte tex OÄF varje dag typ flera gånger? Nä....
  30. 15
    Just så.

    Men, de inläggen kom från mig. Även de tykna och vimsiga. Jag blev så ledsen när jag insåg att min användare var "förstörd".

    Men, samtidigt förstår jag ju det.

    För fan, jag skulle antagligen själv vara etter värre om ngn annan gjort så med sin användare.

    Sen sitter min fd väninna inte och vaktar såklart.

    Men, hon verkar läsa både här och där varje dag.

    Tydligen....

    Du läser inte tex OÄF varje dag typ flera gånger? Nä....
  31. Medlem sedan
    Oct 2006
    #16
    Det var jag som drog upp det och det var för att jag såg er diskussion men fattade inte hur den uppkom (jag såg alltså bara dementin där du nämnde Sara)..
    Fast jag undrar ändå hur skumma vänner du har, mina skulle aldrig glo på mitt lösen eller använda sig av det ens om de visste.

    Var det inte du själv som skrev alla svaren (i den där tråden jag inte såg) så har du iaf otroligt dåligt omdöme vad gäller ditt val av vänner?
  32. 16
    Det var jag som drog upp det och det var för att jag såg er diskussion men fattade inte hur den uppkom (jag såg alltså bara dementin där du nämnde Sara)..
    Fast jag undrar ändå hur skumma vänner du har, mina skulle aldrig glo på mitt lösen eller använda sig av det ens om de visste.

    Var det inte du själv som skrev alla svaren (i den där tråden jag inte såg) så har du iaf otroligt dåligt omdöme vad gäller ditt val av vänner?
  33. Medlem sedan
    Oct 2001
    #17
    Ja, säger detsamma! Har tydligen missat en hel del!
    Obehagligt verkar det hursom
  34. 17
    Ja, säger detsamma! Har tydligen missat en hel del!
    Obehagligt verkar det hursom
  35. Medlem sedan
    Jun 2005
    #18
    Nä, tyvärr var den jag trodde var min väninna inte en som finns på AFF. Iaf som jag vet....

    Och, jag vet och håller med. Storyn är typ lika trovärdig som en "story"......
  36. 18
    Nä, tyvärr var den jag trodde var min väninna inte en som finns på AFF. Iaf som jag vet....

    Och, jag vet och håller med. Storyn är typ lika trovärdig som en "story"......
  37. Medlem sedan
    Jun 2005
    #19
    Äsch, jag har missat att hålla rätt koll på min användare. :/

    Spelar ingen roll tror jag i det långa loppet. Är bara så surt för mig.
  38. 19
    Äsch, jag har missat att hålla rätt koll på min användare. :/

    Spelar ingen roll tror jag i det långa loppet. Är bara så surt för mig.
  39. Medlem sedan
    Jan 1999
    #20
    Eh, jo, jag läser oftast flera gånger om dagen, och läser oftast tillbaka det jag missat.

    Menar du att hinta att jag skulle vara din knäppa "väninna"? Knappast troligt - jag skulle vara helt fysiskt oförmögen att skriva så jävla illa...

    Och när du skriver att de tykna och vimsiga inläggen var från dig, så gör det mig ännu mer obenägen att tro dig, eftersom de var väldigt lika samma som de inlägg du säger att du _inte_ skriver, utan din "väninna".
  40. 20
    Eh, jo, jag läser oftast flera gånger om dagen, och läser oftast tillbaka det jag missat.

    Menar du att hinta att jag skulle vara din knäppa "väninna"? Knappast troligt - jag skulle vara helt fysiskt oförmögen att skriva så jävla illa...

    Och när du skriver att de tykna och vimsiga inläggen var från dig, så gör det mig ännu mer obenägen att tro dig, eftersom de var väldigt lika samma som de inlägg du säger att du _inte_ skriver, utan din "väninna".
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Separation - vad skriva/inte skriva?
    By time to say goodbye in forum Separation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 19:29
  2. Har inte tid att skriva här, men...
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 10:21
  3. Så här får man inte skriva
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 18:29
  4. Vet inte vad jag ska skriva,
    By Marie adam o emil f/d 3/2 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 56
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 12:13
  5. Vet inte var jag ska skriva..
    By Anonym in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 16:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar