Å så fruktansvärt :(
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Å så fruktansvärt :(

    En liten unge har blivit påbackad av sin pappa här alldeles i närheten av där jag bor, 15 månader gammal. Allvarligt skadad.

    Hur jävla vidrigt får livet bli? Hoppas hoppas hoppas pojken klarar sig.
  2. 1
    Å så fruktansvärt :( En liten unge har blivit påbackad av sin pappa här alldeles i närheten av där jag bor, 15 månader gammal. Allvarligt skadad.

    Hur jävla vidrigt får livet bli? Hoppas hoppas hoppas pojken klarar sig.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Nej men fy så hemskt Hoppas han klarar sig.
  4. 2
    Nej men fy så hemskt Hoppas han klarar sig.
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3
    Fruktansvärt!! Och det är ju inte första gången man läser om samma sak. Gjort på en sekund, konsekvenser för hela livet. Hoppas också verkligen att den lille klarar sig.
  6. 3
    Fruktansvärt!! Och det är ju inte första gången man läser om samma sak. Gjort på en sekund, konsekvenser för hela livet. Hoppas också verkligen att den lille klarar sig.
  7. Medlem sedan
    Sep 2006
    #4
    arma människor!!! neeej... fysjutton vilken fruktansvärd sak att uppleva =/


    jag hoppas verkligen som du, att pojken klarar sig.

    kram
  8. 4
    arma människor!!! neeej... fysjutton vilken fruktansvärd sak att uppleva =/


    jag hoppas verkligen som du, att pojken klarar sig.

    kram
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    åhhh fyy jag ryser

    hoppas hoppas hoppas det slutar bra
  10. 5
    åhhh fyy jag ryser

    hoppas hoppas hoppas det slutar bra
  11. Medlem sedan
    Nov 1998
    #6
    Vilken mardröm. Jag hoppas verkligen också att den lilla pojken klarar sig.
  12. 6
    Vilken mardröm. Jag hoppas verkligen också att den lilla pojken klarar sig.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Fruktansvärt. Hoppas han klarar sig så bra som det går, och att föräldrarna sluipper alltför mycket dömanden. Vi vet ju hur det brukar låta...
  14. 7
    Fruktansvärt. Hoppas han klarar sig så bra som det går, och att föräldrarna sluipper alltför mycket dömanden. Vi vet ju hur det brukar låta...
  15. Medlem sedan
    Nov 2009
    #8
    Men USCH, fy så vidrigt hemskt! ... Jag hoppas innerligt att det slutar så lyckligt det bara kan!

    Och så hoppas jag att vi slipper korkade kommenterer om hur försumliga föräldrarna måste ha varit eftersom olyckan kunde ske... Såna diskussioner blev det sist som det hände en liknande olycka, och det är för jäkla bedrövligt tycker jag.

    Usch, jag kommer att tänka på den lilla ungen hela dan nu. HOPPAS att han klarar sig..
  16. 8
    Men USCH, fy så vidrigt hemskt! ... Jag hoppas innerligt att det slutar så lyckligt det bara kan!

    Och så hoppas jag att vi slipper korkade kommenterer om hur försumliga föräldrarna måste ha varit eftersom olyckan kunde ske... Såna diskussioner blev det sist som det hände en liknande olycka, och det är för jäkla bedrövligt tycker jag.

    Usch, jag kommer att tänka på den lilla ungen hela dan nu. HOPPAS att han klarar sig..
  17. Medlem sedan
    Sep 2000
    #9
    Ja usch, man får ju råångest av att läsa sånt. Exakt samma sak hände en bekant till mig, alltså att hans barn blev påbackat av sin mor, för några år sedan. Det gick bra till slut men utgången var högst oviss ett tag, jättehemskt.
    Och så har det rasat snö från ett skoltak här idag, två 17-åriga tjejer fick det över sig och det verkar vara allvarligt för den ena.
  18. 9
    Ja usch, man får ju råångest av att läsa sånt. Exakt samma sak hände en bekant till mig, alltså att hans barn blev påbackat av sin mor, för några år sedan. Det gick bra till slut men utgången var högst oviss ett tag, jättehemskt.
    Och så har det rasat snö från ett skoltak här idag, två 17-åriga tjejer fick det över sig och det verkar vara allvarligt för den ena.

Liknande trådar

  1. Så fruktansvärt!
    By Gizmoo in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 19:32
  2. Fruktansvärt kul:D
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 08:43
  3. så fruktansvärt....
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 18:22
  4. Men, så fruktansvärt...
    By Jica in forum _0507 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 19:42
  5. Fruktansvärt!
    By lie_85 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 18:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar