Till helgen får jag tvättmaskin:)
Ordet är fritt
  1. monka
    #1

    Till helgen får jag tvättmaskin:)

    Så jag får tänka på nåt annat än att klappa till nån

    l hittade en tvättmaskin åt mig igår, begagnad men det är vad jag hade tänkt mig. Fan vet hur länge jag kommer bo där jag bor och jag är tveksam om jag kommer orka ta med den när jag flyttar... Precis sån jag ville ha hittade han, toppmatad och rätt i storlek

    Är det detta som kallas blogginlägg????
  2. 1
    Till helgen får jag tvättmaskin:) Så jag får tänka på nåt annat än att klappa till nån

    l hittade en tvättmaskin åt mig igår, begagnad men det är vad jag hade tänkt mig. Fan vet hur länge jag kommer bo där jag bor och jag är tveksam om jag kommer orka ta med den när jag flyttar... Precis sån jag ville ha hittade han, toppmatad och rätt i storlek

    Är det detta som kallas blogginlägg????
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Eller ett totalt piluttaossdagsattbliavundsjuka-inlägg


    kul att du får en tvättmaskin, jag vet inte vad vi hade gjort utan vår... fast jag orkar inte använda den idag även om det är ett måste. *suck*
  4. 2
    Eller ett totalt piluttaossdagsattbliavundsjuka-inlägg


    kul att du får en tvättmaskin, jag vet inte vad vi hade gjort utan vår... fast jag orkar inte använda den idag även om det är ett måste. *suck*
  5. monka
    #3
    Jag tvättar bara hos L nu... Hemma har jag: två trappor ner, ut genom låst port, över en asfaltsplan, uppför en trapp, en bit till att gå (10 steg kanske) in genom låst port, neddför en lång trapp och sen tvättstugan... Gissa varför jag behöver egen tvättmaskin

    Jag ska använda ls idag, för jag är så himla snäll (och behöver lite eget tvättat med)
  6. 3
    Jag tvättar bara hos L nu... Hemma har jag: två trappor ner, ut genom låst port, över en asfaltsplan, uppför en trapp, en bit till att gå (10 steg kanske) in genom låst port, neddför en lång trapp och sen tvättstugan... Gissa varför jag behöver egen tvättmaskin

    Jag ska använda ls idag, för jag är så himla snäll (och behöver lite eget tvättat med)
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4

    Jag måste säga grattis till

    maskinen. Själv skulle jag vara överlycklig över att få en maskin. Som det är nu har jag alltid ca tre tvättskorgar fulla med tvätt innan jag kommer ner i områdets gemensamma tvättstuga.

    Ska tvätta imorgon, och jag kan säga att denna årstiden producerar mer tvätt då barnen är ute, ja ja bara att ta det för hellre att de är ute och leker än att de sitter inne hela tiden.
  8. 4
    Jag måste säga grattis till maskinen. Själv skulle jag vara överlycklig över att få en maskin. Som det är nu har jag alltid ca tre tvättskorgar fulla med tvätt innan jag kommer ner i områdets gemensamma tvättstuga.

    Ska tvätta imorgon, och jag kan säga att denna årstiden producerar mer tvätt då barnen är ute, ja ja bara att ta det för hellre att de är ute och leker än att de sitter inne hela tiden.
  9. monka
    #5
    Tack ja att ha egen maskin underlättar enormt. Bara det där när man kommer på att "de brallorna vill jag ha imorgon"... så kan man tvätta direkt och slippa fundera om liksom
  10. 5
    Tack ja att ha egen maskin underlättar enormt. Bara det där när man kommer på att "de brallorna vill jag ha imorgon"... så kan man tvätta direkt och slippa fundera om liksom

Liknande trådar

  1. sol till helgen :)
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-02, 21:34
  2. Ska till Stockholm till helgen,tips??
    By Ladymed4 in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-02, 17:47
  3. Ställning till tvättmaskin
    By Tindragull in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 09:57
  4. bidrag till tvättmaskin??
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-25, 12:42
  5. Till helgen
    By bubblanmi in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-24, 10:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar