Behöver tips om mat till barn!!!
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Behöver tips om mat till barn!!!

    Håller på att öppna upp ett familjedaghem med inriktning I Ur och Skur. Vill ha massa recept på mat som går att förbereda innan eller går snabbt att laga. Gärna ideer på mat som även kan tillagas utomhus antingen på spritkök eller över öppen eld. Sedan är det bra ifall det är mat som barn tycker om.
  2. 1
    Behöver tips om mat till barn!!! Håller på att öppna upp ett familjedaghem med inriktning I Ur och Skur. Vill ha massa recept på mat som går att förbereda innan eller går snabbt att laga. Gärna ideer på mat som även kan tillagas utomhus antingen på spritkök eller över öppen eld. Sedan är det bra ifall det är mat som barn tycker om.
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Kan rekommendera en helt ny kokbok som heter Kom in och ät!, skriven av just en förskolekock. (Karolina Sparring) Det är inte fokus på utemat men mycket går säkert att anpassa. Allt låter i alla fall väldigt gott i den, tycker jag.
  4. 2
    Kan rekommendera en helt ny kokbok som heter Kom in och ät!, skriven av just en förskolekock. (Karolina Sparring) Det är inte fokus på utemat men mycket går säkert att anpassa. Allt låter i alla fall väldigt gott i den, tycker jag.

Liknande trådar

  1. Natta 3 barn - behöver tips!
    By *Ade* in forum Många barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-01-15, 22:33
  2. Behöver tips till bröllopsfest
    By Pigghaj in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 19:04
  3. Jag behöver massa tips till
    By nilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 16:48
  4. en till som behöver tips....
    By Maria med Max. in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 14:18
  5. Present tips till er som behöver:)
    By Linda in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 14:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar