Billund
Resesnack
  1. husvagn
    #1

    Billund

    Hur är det på campingen i Billund vid Legoland, måste man boka plats juli månad? Eller kan man räkna med att det finns plats om man bara åker dit? Finns det andra campingar i närheten av välja på??
  2. 1
    Billund Hur är det på campingen i Billund vid Legoland, måste man boka plats juli månad? Eller kan man räkna med att det finns plats om man bara åker dit? Finns det andra campingar i närheten av välja på??
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    hej!
    Jag har inte varit där så jag vet inte hur det är med bokingen, men på : http://www.camping.dk/ kan man hitta andra alternativ iallafall!
    Lycka till!
    /Challan
  4. 2
    hej!
    Jag har inte varit där så jag vet inte hur det är med bokingen, men på : http://www.camping.dk/ kan man hitta andra alternativ iallafall!
    Lycka till!
    /Challan
  5. Medlem sedan
    Jul 1998
    #3
    Hej
    jag skulle boka om jag var du. Tror inte det funnits plats när vi var där i juli 2008 om vi inte bokat.
  6. 3
    Hej
    jag skulle boka om jag var du. Tror inte det funnits plats när vi var där i juli 2008 om vi inte bokat.
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4
    Vi var där förra sommaren, sista veckan i juli. Hade tält med oss och hade inte bokat innan. Trots att det var en av de värsta högsäsongsveckorna så var det ändå inga problem. Vi fick plats och jag såg att det fanns fler lediga platser över. Vi ville dessutom ha elplats, vilket de väl troligtvis inte har lika gott om. Däremot går det givetvis inte att lova att det alltid går lika bra. Så vill man vara helt säker och vet vilka nätter man ska bo där så är det förstås vettigast att boka innan.
  8. 4
    Vi var där förra sommaren, sista veckan i juli. Hade tält med oss och hade inte bokat innan. Trots att det var en av de värsta högsäsongsveckorna så var det ändå inga problem. Vi fick plats och jag såg att det fanns fler lediga platser över. Vi ville dessutom ha elplats, vilket de väl troligtvis inte har lika gott om. Däremot går det givetvis inte att lova att det alltid går lika bra. Så vill man vara helt säker och vet vilka nätter man ska bo där så är det förstås vettigast att boka innan.

Liknande trådar

  1. Lalandia i Rödby eller Billund?!
    By Blanca in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-10-19, 08:30
  2. Camping Billund Danmark
    By husvagn in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-20, 19:21
  3. Billund camping?
    By anonymt namn in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-03, 20:34
  4. Köpenhamn/ Billund- Legoland
    By katarina_ in forum Resesnack
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 15:17
  5. körtid Billund-Malmö??
    By LottaJ in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 14:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar