Hörrni, borde vi inte ha en oäf-fond?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Hörrni, borde vi inte ha en oäf-fond?

    Det blir så krångligt med alla dessa insamlingar till olika personer i samband med roligheter och tråkigheter (mest tråkigheter väl iofs).

    Hur som helst tänker jag att det vore läge med en insamling åt en person som brukade hänga här flitigt, är det någon som är på?
    😜😜😜
  2. 1
    Hörrni, borde vi inte ha en oäf-fond? Det blir så krångligt med alla dessa insamlingar till olika personer i samband med roligheter och tråkigheter (mest tråkigheter väl iofs).

    Hur som helst tänker jag att det vore läge med en insamling åt en person som brukade hänga här flitigt, är det någon som är på?
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Är det insamling på gång? Vill du skicka pm till mig och berätta vem var hur?
  4. 2
    Är det insamling på gång? Vill du skicka pm till mig och berätta vem var hur?
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Får man veta till vem och varför?
  6. 3
    Får man veta till vem och varför?
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Alltså, jag vill helst inte det eftersom personen inte hänger här längre, men samtidigt vill jag ju ge andra chansen tt vara med på en present. Därför hade en fond varit så himla smidig.

    Äsch, jag ska tänka lite så återkommer jag!!
  8. 4
    Alltså, jag vill helst inte det eftersom personen inte hänger här längre, men samtidigt vill jag ju ge andra chansen tt vara med på en present. Därför hade en fond varit så himla smidig.

    Äsch, jag ska tänka lite så återkommer jag!!
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    Nja, det får personen själv berätta i så fall. Men jag återkommer när jag tänkt färdigt!
  10. 5
    Nja, det får personen själv berätta i så fall. Men jag återkommer när jag tänkt färdigt!
  11. Medlem sedan
    Aug 2005
    #6
    nähä...
  12. 6
    nähä...
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Intressant idé. Om Aff vill sköta den så inte du och jag kan ta pengarna och dra till Söderhavet.

    Seriöst är det en intressant idé. Jag undrar om vi nu tänker på samma person du och jag?
  14. 7
    Intressant idé. Om Aff vill sköta den så inte du och jag kan ta pengarna och dra till Söderhavet.

    Seriöst är det en intressant idé. Jag undrar om vi nu tänker på samma person du och jag?
  15. Medlem sedan
    Dec 2007
    #8
    Jag har en tanke om vem det kan vara, men jag kan ju ha fel.
  16. 8
    Jag har en tanke om vem det kan vara, men jag kan ju ha fel.
  17. Medlem sedan
    Aug 2000
    #9
    Det gör vi säkert om det är något "färskt" som inträffat.

    Jag tänker absolut att det skulle skötas av Aff, eller kanske värdarna. (så man har ngn nytta av dem)
  18. 9
    Det gör vi säkert om det är något "färskt" som inträffat.

    Jag tänker absolut att det skulle skötas av Aff, eller kanske värdarna. (så man har ngn nytta av dem)
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Du har mess. Vi kan ta det där.
  20. 10
    Du har mess. Vi kan ta det där.
  21. Medlem sedan
    Aug 2002
    #11
    Är det någon jag "känner" så absolut men jag har ju ingen aning om vem du syftar på.....
  22. 11
    Är det någon jag "känner" så absolut men jag har ju ingen aning om vem du syftar på.....
  23. Medlem sedan
    Jan 1999
    #12
    Vet ju inte vem du syftar på...men jag är alltid på att muntra upp dem som har det jobbigt!

    Om du inte vill outa här, men ändå starta insamling så messa mig här eller på FB...
  24. 12
    Vet ju inte vem du syftar på...men jag är alltid på att muntra upp dem som har det jobbigt!

    Om du inte vill outa här, men ändå starta insamling så messa mig här eller på FB...
  25. Medlem sedan
    Aug 2000
    #13
    Jag håller på och bollar lite med mig själv och lovar att återkomma.
    Jag vill inte berätta vem eller vad det gäller, men jag VET att de flesta känner till och minns den här personen och att alla som minns personen skulle vilja bidra. Dilemma va?
  26. 13
    Jag håller på och bollar lite med mig själv och lovar att återkomma.
    Jag vill inte berätta vem eller vad det gäller, men jag VET att de flesta känner till och minns den här personen och att alla som minns personen skulle vilja bidra. Dilemma va?
  27. Medlem sedan
    May 2002
    #14
    Ja, jag vill vara med och jag förstår vem du menar.
  28. 14
    Ja, jag vill vara med och jag förstår vem du menar.
  29. Medlem sedan
    Aug 2000
    #15
    Nästan alla känner nog personen, och jag är hundra på att du skulle vilja vara med. Så svårt det blev... Vi borde ha en fond!!
  30. 15
    Nästan alla känner nog personen, och jag är hundra på att du skulle vilja vara med. Så svårt det blev... Vi borde ha en fond!!
  31. Medlem sedan
    Aug 2000
    #16
    Vad bra!Jag ska finurla lite till, men kanske drar jag bara igång en insamling och så får de som vill vara med, oavsett om de vet vad det gäller eller inte.
  32. 16
    Vad bra!Jag ska finurla lite till, men kanske drar jag bara igång en insamling och så får de som vill vara med, oavsett om de vet vad det gäller eller inte.
  33. Medlem sedan
    Sep 2002
    #17
    Jag vet inte alls vem du tänker på.
    Man självklart är jag på om någon har det jobbigt och vi kan skänka liiiite glädje i eländet.
    Vet att det varit andra insamlingar här förrut men alltid missat dem tyvärr.
  34. 17
    Jag vet inte alls vem du tänker på.
    Man självklart är jag på om någon har det jobbigt och vi kan skänka liiiite glädje i eländet.
    Vet att det varit andra insamlingar här förrut men alltid missat dem tyvärr.
  35. Medlem sedan
    Jan 2004
    #18
    Om du är säker på att alla som minns personen vill vara med och bidra så är det inte samma person som jag tänker på iallafall. För till den personen vet jag att alla inte vill bidra.
  36. 18
    Om du är säker på att alla som minns personen vill vara med och bidra så är det inte samma person som jag tänker på iallafall. För till den personen vet jag att alla inte vill bidra.
  37. Medlem sedan
    Aug 2000
    #19
    Nej, det kan hända. Jag tog kanske i lite. MÅNGA vill nog vara med, låter det bättre?
  38. 19
    Nej, det kan hända. Jag tog kanske i lite. MÅNGA vill nog vara med, låter det bättre?
  39. Medlem sedan
    Aug 2000
    #20
    Vilken schysst inställning jojan! Vi är på g, messar dig sen...
  40. 20
    Vilken schysst inställning jojan! Vi är på g, messar dig sen...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Nä hörrni, jag orkar inte..
    By - Miko - in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-11, 20:55
  2. Nääää hörrni - så här kan vi inte...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 00:52
  3. Fond eller inte fond?
    By Alfas in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 06:42
  4. Hörrni jag träffade inte mannen på
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 00:09
  5. Hörrni, är det bara jag som inte kan skr
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 00:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar