Läser du dödsannonser? - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #21

    Njaee...

    inte ofta jag läser en papperstidning så men det händer när jag gör det.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  2. 21
    Njaee... inte ofta jag läser en papperstidning så men det händer när jag gör det.
  3. Medlem sedan
    Nov 1998
    #22
    Jag läser dem inte, men ögnar igenom för att se om jag känner igen nåt namn. Och så kollar jag på datum. Om yngre personer dött läser jag annonsen och funderar över livets förgänglighet.
  4. 22
    Jag läser dem inte, men ögnar igenom för att se om jag känner igen nåt namn. Och så kollar jag på datum. Om yngre personer dött läser jag annonsen och funderar över livets förgänglighet.
  5. Medlem sedan
    Nov 1998
    #23
    Det där med två (elle flera) annonser för samma människa har jag funderat över. varför gör man så? Min mamma tycker att det är ett etikettsbrott. Det ska inte vara så, helt enkelt. Har också noterat att det är ganska vanligt i småstadstidningen som mamma och pappa har, men ovanligt i huvudstadens tidningar. Varför är det så?
  6. 23
    Det där med två (elle flera) annonser för samma människa har jag funderat över. varför gör man så? Min mamma tycker att det är ett etikettsbrott. Det ska inte vara så, helt enkelt. Har också noterat att det är ganska vanligt i småstadstidningen som mamma och pappa har, men ovanligt i huvudstadens tidningar. Varför är det så?
  7. Medlem sedan
    Nov 1998
    #24
    Min bästa promenad innefattar kyrkogården. Jag har en runda som jag brukar gå som innefattar villaområdet, kyrkogården och kolonistugeområdet. Perfekt rutt i mina ögon. Där på kyrkogården ligger två personer som jag iofs inte känner, men jag känner deras anhöriga. Så när jag går förbi dem brukar jag skänka dem en tanke. Så de får lite sällskap där på kyrkogården. Och så var jag helt säker på att Hanteringen av odöda (John Ajvide Lindkvist) utspelade sig där. Men det gjorde den visst inte.
  8. 24
    Min bästa promenad innefattar kyrkogården. Jag har en runda som jag brukar gå som innefattar villaområdet, kyrkogården och kolonistugeområdet. Perfekt rutt i mina ögon. Där på kyrkogården ligger två personer som jag iofs inte känner, men jag känner deras anhöriga. Så när jag går förbi dem brukar jag skänka dem en tanke. Så de får lite sällskap där på kyrkogården. Och så var jag helt säker på att Hanteringen av odöda (John Ajvide Lindkvist) utspelade sig där. Men det gjorde den visst inte.
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #25
    Ja.
  10. 25
    Ja.
  11. Medlem sedan
    Dec 2006
    #26
    Ja, det gör jag!
  12. 26
    Ja, det gör jag!
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #27
    Ja, trots att jag inte känner många.
  14. 27
    Ja, trots att jag inte känner många.
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #28
    Vet inte? Jag fattar så om arbetskamraterna eller ordensvännerna sätter in en egen annons, men som ganska nyligen där en avliden hade två; en för ena sidan av familjen och en för andra. Mäh gu, varför blir det så?
  16. 28
    Vet inte? Jag fattar så om arbetskamraterna eller ordensvännerna sätter in en egen annons, men som ganska nyligen där en avliden hade två; en för ena sidan av familjen och en för andra. Mäh gu, varför blir det så?
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #29
    maisy, jag är kanske kär i dig, om det går bra?
  18. 29
    maisy, jag är kanske kär i dig, om det går bra?
  19. Medlem sedan
    Nov 1998
    #30
    Om det går bra!? Det går alldeles väldigt bra! Du får vara kär i mig hur mycket och hur länge du vill. Så passar jag på att vara kär i dig med! Puss!
  20. 30
    Om det går bra!? Det går alldeles väldigt bra! Du får vara kär i mig hur mycket och hur länge du vill. Så passar jag på att vara kär i dig med! Puss!
  21. Medlem sedan
    May 2005
    #31
    jihoo! och puss
  22. 31
    jihoo! och puss
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. I dödsannonser ser man
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-01-16, 18:40
  2. på tal om dödsannonser, bebis död
    By Lilla_jag_79 in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2009-07-17, 17:43
  3. Angående dödsannonser
    By Kotthare in forum Ordet är fritt
    Svar: 55
    Senaste inlägg: 2009-07-17, 17:16
  4. Man läser och läser och läser lite till
    By pösmunken in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 13:28
  5. Mer om dödsannonser
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 17:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar