Är det en hund eller en son?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Är det en hund eller en son?

    Ingen vet. Jag hade nyss släppt ut hundarna för morgonkiss, flickorna satt på trappen med kaffe och jag sätter mig vid datorn en stund. Tage lufsar runt i en buske och plötsligt stelnar han till, springer direkt in på alla fyra ben förbi flickorna och är tyst, när han får syn på mig börjar han yyyyla och kan inte gå på ena framtassen...Slänger sig i en hög vid mina fötter och gråter. En pissmyra vid trampdynan plockas bort och han skakar och gråter och vrider sig....*S* Trycker huvudet mot min mage och ska upp i famnen och bär sig åt. Till slut får jag säga till honom att ta sig samman och då blir han plötsligt helt kurant och går ner och badar....

    Jaja. Den hunden. Idag småregnar det och jag och flickorna ska ta oss in till stora staden Norrtälje för bunkring av mat och nödvändigheter...
  2. 1
    Är det en hund eller en son? Ingen vet. Jag hade nyss släppt ut hundarna för morgonkiss, flickorna satt på trappen med kaffe och jag sätter mig vid datorn en stund. Tage lufsar runt i en buske och plötsligt stelnar han till, springer direkt in på alla fyra ben förbi flickorna och är tyst, när han får syn på mig börjar han yyyyla och kan inte gå på ena framtassen...Slänger sig i en hög vid mina fötter och gråter. En pissmyra vid trampdynan plockas bort och han skakar och gråter och vrider sig....*S* Trycker huvudet mot min mage och ska upp i famnen och bär sig åt. Till slut får jag säga till honom att ta sig samman och då blir han plötsligt helt kurant och går ner och badar....

    Jaja. Den hunden. Idag småregnar det och jag och flickorna ska ta oss in till stora staden Norrtälje för bunkring av mat och nödvändigheter...
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Haha. Kanske du kan dra in lite stålar genom att visa hans konster inne i stan?
  4. 2
    Haha. Kanske du kan dra in lite stålar genom att visa hans konster inne i stan?
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Huga så synd om honom. På min vofsing biter de sig fast på magen där han inte har någon päls och det gör jätteont. Inte en enda fästing har jag hittat på honom däremot, tack och lov.
  6. 3
    Huga så synd om honom. På min vofsing biter de sig fast på magen där han inte har någon päls och det gör jätteont. Inte en enda fästing har jag hittat på honom däremot, tack och lov.

Liknande trådar

  1. Hund som hund eller...?
    By Milla36 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-20, 20:36
  2. Om er hund eller häst bet
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 22:52
  3. Tur man har hund eller då inte...
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-15, 23:04
  4. Hund eller inte hund
    By Mamsen_67 in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 08:50
  5. Att äta hund eller katt
    By Astrid in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 15:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar