Klippa eller inte???
Ordet är fritt
  1. Aleandra
    #1

    Klippa eller inte???

    är i valet och kvalet....hjälp mig att bestämma mig! har klipptid imorgon kl 9.00. Klipper ca var 7-8 vecka och nu är det 8 veckor sedan sist. vill spara ut håret ned till axlarna och jhar precis så jag får ihop det i ett spänne i nacken nu. Skall jag ta tiden och toppa håret eller skall jag avboka och vänta med klippningen för att "spar" ytterligare?????
    Sicket I-landsproblem va?
  2. 1
    Klippa eller inte??? är i valet och kvalet....hjälp mig att bestämma mig! har klipptid imorgon kl 9.00. Klipper ca var 7-8 vecka och nu är det 8 veckor sedan sist. vill spara ut håret ned till axlarna och jhar precis så jag får ihop det i ett spänne i nacken nu. Skall jag ta tiden och toppa håret eller skall jag avboka och vänta med klippningen för att "spar" ytterligare?????
    Sicket I-landsproblem va?
  3. Aleandra
    #2
    Stavar och skriver som en kratta idag..ursäkta!
  4. 2
    Stavar och skriver som en kratta idag..ursäkta!
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Toppa!
  6. 3
    Toppa!
  7. Medlem sedan
    Nov 2008
    #4
    Om det känns lite tråkigt, slitet och glanslöst kan ju en klippning göra att det genast känns mycket fräschare!
  8. 4
    Om det känns lite tråkigt, slitet och glanslöst kan ju en klippning göra att det genast känns mycket fräschare!
  9. Aleandra
    #5
    Och motiveringen är?
  10. 5
    Och motiveringen är?
  11. Aleandra
    #6
    Ja, det är sant. Det piggar ju alltid upp lite grann!
  12. 6
    Ja, det är sant. Det piggar ju alltid upp lite grann!
  13. Medlem sedan
    Aug 2000
    #7
    Det också. :-) Håret brukar bli snyggare även med en lätt toppning tycker jag. Lättare att forma och få till en snygg frisyr.
  14. 7
    Det också. :-) Håret brukar bli snyggare även med en lätt toppning tycker jag. Lättare att forma och få till en snygg frisyr.
  15. Aleandra
    #8
    Tackar! Du har givetvis rätt. Dessutom är dt rätt skönt att få bli ompysslad lite av frisören.
  16. 8
    Tackar! Du har givetvis rätt. Dessutom är dt rätt skönt att få bli ompysslad lite av frisören.

Liknande trådar

  1. Klippa eller inte
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-03, 21:17
  2. klippa ner eller inte?
    By Johannah m. 3 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 13:00
  3. Ska vi klippa eller inte?
    By Therese & 3 små barn in forum _0505 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 14:02
  4. Klippa upp eller inte?
    By Helena in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 22:01
  5. Klippa eller inte klippa??
    By Katta1 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 10:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar