förbättring
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    förbättring

    jag berättad ju tidigare om hur hemskt dålig jag är på att vara sjuk.
    det blev ett återfall med städning av dotterns rum (givetvis med hjälp av såväl son som dotter) samt middagslagning. Men jag lyckades också med konsttricket att ta mig till min säng och totaldäcka där i flera timmar.
    Och för att jag skall sova på dagen, frivilligt, så krävs det verkligen en sjuk kropp. jag e annars den som alltid no-mather-what är uppe först i familjen vid 5 tiden och håller tempot. men inte denna gången. vi talar total krachlandning med dreggelvarning på kudde.

    nu sitter jag här och det känns som någon tryckt upp ett halvt kilo våt bomull i näsan, flåsandas lite snuskigt genom munnen, hes whisekyröst, lätt subfebril... jupp, ska försöka mig på en repris i morgon. sattsar nog på att försöka va tillbaka på jobbet till torsdag. I morgon är bara o inse att det fortfarande är sängläge som gäller.
  2. 1
    förbättring jag berättad ju tidigare om hur hemskt dålig jag är på att vara sjuk.
    det blev ett återfall med städning av dotterns rum (givetvis med hjälp av såväl son som dotter) samt middagslagning. Men jag lyckades också med konsttricket att ta mig till min säng och totaldäcka där i flera timmar.
    Och för att jag skall sova på dagen, frivilligt, så krävs det verkligen en sjuk kropp. jag e annars den som alltid no-mather-what är uppe först i familjen vid 5 tiden och håller tempot. men inte denna gången. vi talar total krachlandning med dreggelvarning på kudde.

    nu sitter jag här och det känns som någon tryckt upp ett halvt kilo våt bomull i näsan, flåsandas lite snuskigt genom munnen, hes whisekyröst, lätt subfebril... jupp, ska försöka mig på en repris i morgon. sattsar nog på att försöka va tillbaka på jobbet till torsdag. I morgon är bara o inse att det fortfarande är sängläge som gäller.
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Orkar du med städning och annat i hemmet kanske du inte är världsasjuk?
  4. 2
    Orkar du med städning och annat i hemmet kanske du inte är världsasjuk?
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    arbetsledare.. jupp arbetsledare går utmärkt och sen e jag envis som synden. man kan om man bara vill... sen hur bra det går är en helt annan sak
  6. 3
    arbetsledare.. jupp arbetsledare går utmärkt och sen e jag envis som synden. man kan om man bara vill... sen hur bra det går är en helt annan sak

Liknande trådar

  1. Ingen förbättring än :(
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-24, 20:32
  2. Eksem förbättring
    By Emmet27 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 07:14
  3. En avsevärd förbättring!!!
    By C@ttis in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-01-27, 12:24
  4. Förbättring!!
    By Mother! in forum Styvfamiljer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-17, 11:29
  5. Förbättring
    By Camellis in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 10:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar