Film tips??
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Film tips??

    Vill hyra film ikväll. Ska vara en komisk film för två vuxna och en 13åring Inte massa pang pang och inte massa kärlek Kärlek har vi gått om ändå Men något man kan skratta åt
  2. 1
    Film tips?? Vill hyra film ikväll. Ska vara en komisk film för två vuxna och en 13åring Inte massa pang pang och inte massa kärlek Kärlek har vi gått om ändå Men något man kan skratta åt
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    fjompig komedi... typ dude were is my car eller ska det vara mer seriös komedi?dom flesta filmerna har ju alltid lite kärlekstrassel inblandat. ska det vara mer action så kanske någon av mumien filmerna eller mr & mrs smith.
  4. 2
    fjompig komedi... typ dude were is my car eller ska det vara mer seriös komedi?dom flesta filmerna har ju alltid lite kärlekstrassel inblandat. ska det vara mer action så kanske någon av mumien filmerna eller mr & mrs smith.
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Haha, dude....car är min humor dock inte maken och 13åriga killens smak, de gillar avatar. Bröllopsfotografen, har du sett den??
  6. 3
    Haha, dude....car är min humor dock inte maken och 13åriga killens smak, de gillar avatar. Bröllopsfotografen, har du sett den??
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Marley och jag. Rolig, en del kärlek förvisso, men ändå. Eller Tuxedo med Jackie Chan eller kanske Wild Hogs.
  8. 4
    Marley och jag. Rolig, en del kärlek förvisso, men ändå. Eller Tuxedo med Jackie Chan eller kanske Wild Hogs.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    jag har sett en drös komedier som bygger på temat bröllop, fotografer, arangörer o hopplös romantik. så jag gissar att jag sett den
    En rolig komedi i lite mellanläge är ju den med cameron diaz. hmm vad heter den nu. jo snygg sexig och singel.
    annars har du ju chalies änglar filmerna. bruse den alsmäktige, pirrates of the carribean ( fast dom har nog rätt många tröttnat på) men just johhny depp e ju bara för bra. älskar dom flesta filmerna med honom. Alice i underlandet nu senast. den måste ni ju se om ni inte gjort det.
    kalle och chokladfabriken är han också grym i.
  10. 5
    jag har sett en drös komedier som bygger på temat bröllop, fotografer, arangörer o hopplös romantik. så jag gissar att jag sett den
    En rolig komedi i lite mellanläge är ju den med cameron diaz. hmm vad heter den nu. jo snygg sexig och singel.
    annars har du ju chalies änglar filmerna. bruse den alsmäktige, pirrates of the carribean ( fast dom har nog rätt många tröttnat på) men just johhny depp e ju bara för bra. älskar dom flesta filmerna med honom. Alice i underlandet nu senast. den måste ni ju se om ni inte gjort det.
    kalle och chokladfabriken är han också grym i.
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Vi såg Baksmällan igår, lågbudget & lite pojkaktig komedi men är man beredd på det skrattar man, eller jag gjorde i alla fall. Vet inte om du tycker den är lämplig för 13 åringen dock
  12. 6
    Vi såg Baksmällan igår, lågbudget & lite pojkaktig komedi men är man beredd på det skrattar man, eller jag gjorde i alla fall. Vet inte om du tycker den är lämplig för 13 åringen dock

Liknande trådar

  1. Film-tips?
    By happy83 in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-09-09, 19:04
  2. film tips
    By melindaG in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 15:38
  3. Tips på en bra film! Gå och se
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 10:34
  4. film tips=)
    By pinja in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 21:24
  5. Film tips?
    By myssli in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 13:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar