Herpes
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Herpes

    Om man har genital herpes och har haft det ca 8-10 år och fortfarande får utbrott ca 1 gång i månaden...är det normalt?

    Oftast inte blåsor utan "bara" smärta som ilar från häl till höft eller är lokaliserad till en liten punkt.
    Ibland med jättemycket blåsor...

    Jag är så jäkla trött på detta nu. Om 20- 30 % av befolkningen lider av herpes, varför finns ingen hjälp att få och var finns experterna?

    Kommer alltid med pms:en, som ett brev....ajajajaj
  2. 1
    Herpes Om man har genital herpes och har haft det ca 8-10 år och fortfarande får utbrott ca 1 gång i månaden...är det normalt?

    Oftast inte blåsor utan "bara" smärta som ilar från häl till höft eller är lokaliserad till en liten punkt.
    Ibland med jättemycket blåsor...

    Jag är så jäkla trött på detta nu. Om 20- 30 % av befolkningen lider av herpes, varför finns ingen hjälp att få och var finns experterna?

    Kommer alltid med pms:en, som ett brev....ajajajaj
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Men där finns ju medicin att ta i förebyggande syfte.. När man känner av de minst lilla ska man ta.
  4. 2
    Men där finns ju medicin att ta i förebyggande syfte.. När man känner av de minst lilla ska man ta.
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Jo, jag har gjort det, men de kan man jui nte ta varje månad och ibland flera gånger...

    Alltså, jag tror att jag fått nån mutantvariant, för jag har aldrih hört talas om nån som har det så här mycket.
    Det brukar bli lindrigare och lindrigare, men icke i mitt fall
  6. 3
    Jo, jag har gjort det, men de kan man jui nte ta varje månad och ibland flera gånger...

    Alltså, jag tror att jag fått nån mutantvariant, för jag har aldrih hört talas om nån som har det så här mycket.
    Det brukar bli lindrigare och lindrigare, men icke i mitt fall
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    Usch, stackare.. Inget kul där kan jag tänka mig.
  8. 4
    Usch, stackare.. Inget kul där kan jag tänka mig.
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5

    Vad säger läkaren?

    Har du varit hos flera olika? Det låter helt olidligt att både få det så ofta och mycket! Kan inget om just ditt problem men ibland, har jag märkt, kan man få annan/mer information om man prövar att söka hjälp någon annanstans eftersom det brukar kunna vara rätt olika hur insatta de är... Hoppas någon vet mer så du får hjälp!
    **you shall not hate in your heart**
  10. 5
    Vad säger läkaren? Har du varit hos flera olika? Det låter helt olidligt att både få det så ofta och mycket! Kan inget om just ditt problem men ibland, har jag märkt, kan man få annan/mer information om man prövar att söka hjälp någon annanstans eftersom det brukar kunna vara rätt olika hur insatta de är... Hoppas någon vet mer så du får hjälp!
  11. Medlem sedan
    Oct 2003
    #6
    Jag har pratat med husläkaren och 2 gynekologer om det...ingen av de har kunnat hjälpa mig iaf
  12. 6
    Jag har pratat med husläkaren och 2 gynekologer om det...ingen av de har kunnat hjälpa mig iaf
  13. Medlem sedan
    Apr 2007
    #7

    Nej jag anade

    att du skulle säga det, men tänkte att det var värt ett försök iaf. Attans vad jävligt för dig, har flera vänner som har det och har förstått att det är ett lidande.. Hoppas någon annan har bättre svar!
    **you shall not hate in your heart**
  14. 7
    Nej jag anade att du skulle säga det, men tänkte att det var värt ett försök iaf. Attans vad jävligt för dig, har flera vänner som har det och har förstått att det är ett lidande.. Hoppas någon annan har bättre svar!

Liknande trådar

  1. Herpes
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-02-05, 09:26
  2. Herpes
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-04, 21:24
  3. aj aj. herpes:(
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2009-11-13, 13:08
  4. Herpes:(
    By Pricken in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 09:52
  5. Herpes...
    By Nilla in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 10:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar