Bokstäver till brevlådan?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Bokstäver till brevlådan?

    Hej Experter!
    Har fått en superfin mörkröd Safepost brevlåda och försöker lista ut hur jag ska göra för att få dit vårt namn och gatnummer snyggast...
    Helst skulle jag nog vilja ha små metallbokstäver, lösa att klistra på... Vårt efternamn på själv inkastluckan och gatnamn och nummer under. Och så får man väl sätta dit "Inten reklam, tack!" också, men det kan kanske räcka meden dymo-remsa. Eller inte...
    Men är det nån som vet var man kan köpa lösa metall ("rostfria") bokstäver? De får inte vara för stora, kanske 20-30 mm höga... Och de ska helst vara utan skruvhål...
    En dröm vore ju om det fanns i en större uppsättning med till att märka själva huset med.

    Nödlösningen får väl bli nån typ av klistermärken? I blank metall? Finns det?

    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  2. 1
    Bokstäver till brevlådan? Hej Experter!
    Har fått en superfin mörkröd Safepost brevlåda och försöker lista ut hur jag ska göra för att få dit vårt namn och gatnummer snyggast...
    Helst skulle jag nog vilja ha små metallbokstäver, lösa att klistra på... Vårt efternamn på själv inkastluckan och gatnamn och nummer under. Och så får man väl sätta dit "Inten reklam, tack!" också, men det kan kanske räcka meden dymo-remsa. Eller inte...
    Men är det nån som vet var man kan köpa lösa metall ("rostfria") bokstäver? De får inte vara för stora, kanske 20-30 mm höga... Och de ska helst vara utan skruvhål...
    En dröm vore ju om det fanns i en större uppsättning med till att märka själva huset med.

    Nödlösningen får väl bli nån typ av klistermärken? I blank metall? Finns det?

    //A
  3. Salander
    #2
    Coop stormarknader, Bauhaus mfl har både metallvariant och klistermärkesvariant
  4. 2
    Coop stormarknader, Bauhaus mfl har både metallvariant och klistermärkesvariant
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    De här har jag på min mörkröda Safepost
    http://www.inreda.com/showProductsDe...&cID=23&agrID=
    Anna
  6. 3
    De här har jag på min mörkröda Safepost
    http://www.inreda.com/showProductsDe...&cID=23&agrID=
    Anna
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    Ahaa...

    Lätt att missa dom när man Googlar... Ska se om jag hinner förbi nån av dom i em, tack!
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  8. 4
    Ahaa... Lätt att missa dom när man Googlar... Ska se om jag hinner förbi nån av dom i em, tack!
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5

    Fina!

    Nu tror jag att jag hellre vill ha bara gemener... Men det blir kanske svårt. Annars kan jag absolut tänka mig dom där!
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  10. 5
    Fina! Nu tror jag att jag hellre vill ha bara gemener... Men det blir kanske svårt. Annars kan jag absolut tänka mig dom där!

Liknande trådar

  1. Appar till iPad om bokstäver och läsning
    By Mika in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-04-19, 08:31
  2. Självhäftande bokstäver till vägg?
    By virre_ in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 21:04
  3. Vårkänslor på väg till brevlådan!
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 14:36
  4. brevlådan
    By Sanna, William&Linus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 19:47
  5. Bilder till bokstäver?
    By Miia m kidzen in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 13:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar